۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
ضدحال کاخ سفید به مصی علی نژاد؛

به من ایمیل دادند که محافظت از تو سخته، هویت خود را تغییر بده! +فیلم

به من ایمیل دادند که محافظت از تو سخته، هویت خود را تغییر بده! +فیلم
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود!
کد خبر : ۶۳۴۳۶۷

به گزارش پایگاه خبری صراط  مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود!

احتمالاً او تصور می‌کرد این افشاگری به سود اوست، اما واقعیت آن است که این گفته یکی دیگر از ضربات پتک‌آسایی است که طی این چند روز به پیکر جریان ضدایران وارد می‌شود.

این خواست دولت آمریکا از مصی علی‌نژاد بدین معناست که حتی این دولت نیز می‌خواهد از شر دردسر‌هایی که علی‌نژاد درست می‌کند خلاص شود و او را به پارکینگ بفرستد!

اگر دولت امریکا به مصی علی نژاد یا موثر بودن اقدامات ضدایرانی این حلقه‌ی نزدیک به صهیونیست‌ها اعتقادی داشت، قاعدتاً او را باید بیشتر ترویج می‌کرد و هویتش را سر دست می‌گرفت، نه اینکه از او بخواهد حتی هویتش را هم تغییر دهد!

این شاید بزرگترین توهینی است که می‌شود به یک فرد مزدور مدعی و متوهمی از جنس مصی علی‌نژاد داشت: هویتت را تغییر بده!

و البته درس مهمی هم دارد؛ فردی که با جنایتکاری مانند ترامپ و دولت آمریکا و صهیونیست‌ها علیه ملت خود فعالیت کند، نهایتاً نه تنها باید ملیتش را عوض کند، بلکه حتی از هویت فردی خود هم نمیتواند دفاع کند.