۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

چگونگی شرایط تربیت و آموزش دانشجویان افسری

چگونگی شرایط تربیت و آموزش دانشجویان افسری
امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های افسری، آینده‌داران ارتش و طلایه‌داران آینده دفاعی کشور هستند، گفت: مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، آغاز دوره بعدی فرآیند آموزش علمی این دانشجویان در ورود به دانشگاه‌ها خواهد بود.
کد خبر : ۶۳۴۷۱۵

به گزارش صراط به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری  اسلامی ایران در خصوص بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، اظهار داشت: مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که امروز در مرکز آموزش 01 شهیدان سرباز نزاجا برای تربیت دانشجویان افسری آجا و تعدادی از دانشجویان فراجا برگزار شد، یکی از مراحل تربیت و آموزش دانشجویان در بدو ورود محسوب می گردد که درچرخه نظام تربیت و آموزش باید به کمال برسد. 

امیر سرتیپ شیخ افزود: این دانشجویان بعد از یک دوره هشت هفته‌ای جامعه‌پذیری نظامی برای اخذ سردوشی آماده می‌شوند. که بعد از  این مرحله دانشجویان به دانشگاه‌های نیرویی خود وارد شده و فرآیند آغاز تحصیلات علمی و تخصصی خودرا دنبال می‌نمایند.

معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: فرآیند تربیت و آموزش این دانشجویان در دوره هشت هفته‌ای مذکور در قالب دوره جامعه‌پذیری برای گرفتن مشترکات اصول و برنامه‌های آموزشی و فرهنگ سربازی و نظامی‌گری در قالب برنامه‌های منظم تعریف شده با آموزش‌ها و مسائل تربیتی با حضور عزیزان روحانی گام به گام فرآیند تربیت و آموزش را برنامه‌ریزی کردیم تا امروز که شاهد برگزاری مراسم اختتامیه این دوره هستیم.

امیر سرتیپ شیخ اضافه کرد: این دانشجویان عزیزانی هستند که از مجموع هزاران داوطلب علاقمند ورود به ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدند و پس از طی مراحل مختلف جذب  و گزینش توانستند به ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد شوند و ان‌شاءالله آینده‌داران ارتش  و طلایه‌داران آینده دفاعی کشورهستند.

معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری  اسلامی یادآور شد: دانشجویانی که در  دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش توفیق حضور پیدا می‌کنند افسرانی خواهند شد که آینده دفاعی کشور بر  اندیشه و توان آنها مدیریت می‌شود.

وی در پایان تصریح‌کرد: مراحل تربیت و آموزش این دانشجویان گام به گام تا مراحل بعدی ان‌شاءالله از امروز آغاز و در فرآیند تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران و در قالب نظام آموزشی دنبال خواهد شد تا از نیروی انسانی ورودی، سرمایه انسانی قابلی را ان‌شاءالله برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم و تحویل این نظام مقدس بدهیم.

برچسب ها: ارتش افسری