۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

احضار ۳ بازیکن رئال‌مادرید به دادگاه/ انتشار فیلم جنسی یک دختر کار دست‌شان داد

احضار ۳ بازیکن رئال‌مادرید به دادگاه/ انتشار فیلم جنسی یک دختر کار دست‌شان داد
قاضی چهار بازیکن آکادمی رئال مادرید را احضار می‌کند تا اظهاراتشان را در پرونده مربوط به فیلم جنسی یک دختر نوجوان ارائه دهند.
کد خبر : ۶۳۴۹۲۶

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرورزشی، چهار بازیکن آکادمی رئال مادرید که گفته می‌شود ویدئویی حاوی محتوای جنسی با حضور یک دختر نوجوان را پخش کرده‌اند، توسط دادگاه سن بارتولوم د تیراخانا احضار شده‌اند. قرار است این فوتبالیست‌ها اولین بیانیه خود را در روز ۸ نوامبر در دادگاه ارائه کنند. به گزارش یوروپا پرس، قاضی خولیو وود چند روز زودتر به حرف‌های دو قربانی و یکی از شاهدان گوش خواهد کرد.

علاوه بر این، قاضی مجوز بازرسی تلفن همراه چهار بازیکن درگیر در این پرونده را صادر کرده است. مادر دختر نوجوان پس از اینکه متوجه شد ویدئوهای دخترش در گروه‌های واتس‌اپ دست به دست می‌شوند بلافاصله شکایت کرد و سه بازیکن از والدبباس به ایستگاه پلیس منتقل شدند اما کمی بعد آزاد شدند. مادر و دختر نوجوان همچنین اظهار داشتند که از وجود ویدئوی در حال پخش بی‌اطلاع بودند.

رئال مادرید به محض انتشار این اخبار بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: «زمانی که باشگاه اطلاعات دقیقی از حقایق داشته باشد، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.»

برچسب ها: رئال مادرید