۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

هتل های یو آل استانبول با بهترین قیمت

کد خبر : ۶۳۵۴۰۰

برای داشتن یک تعطیلات رویایی، بدون شک ترکیه یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که می تواند خاطرات خوبی را در ذهنتان حک کند. چندین شهر از میان شهرهای ترکیه به عنوان مقاصد توریستی شناخته شده اند و دائما افرادی از سراسر دنیا به این شهرها سفر می کنند. یکی از مهم ترین این شهرها استانبول است. اگر می خواهید اقامتی دلچسب و در عین حال اقتصادی در استانبول داشته باشید، بسیار مهم است که انواع پروازها، هتل ها و تفریحات را بشناسید. در این مقاله، پیشنهادی عالی برای رزرو هتل های استانبول داریم.

هتل های یو آل استانبول با بهترین قیمت

هتل یو آل چیست و چه فرقی با هتل آل دارد؟

بسیاری از افراد بدون آن که اطلاعات کافی درباره اجزای سفر خود داشته باشند، به دل جاده می زنند و با آگاه شدن از گزینه های بی نظیری که پیش رو داشتند، از انتخاب خود پشیمان می شوند. به عنوان مثال آیا تا به حال چیزی راجع به هتل های آل و یو آل شنیده اید؟ این هتل ها می توانند هزینه های شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهند، البته به شرط آن که علاقه زیادی به صرف وقت خود در هتل داشته باشید.

هتل های آل یا All inclusive هتل هایی هستند که سطح بالایی از امکانات را ارائه می دهند و شما در مدت زمان اقامت خود در آن ها، هزینه مازادی پرداخت نخواهید کرد. البته نه این که به طور کلی رایگان محاسبه شوند، بلکه شما هنگام رزرو هتل هزینه ای بابت آن ها پرداخت می کنید.

با این حال با یک حساب سرانگشتی می بینید که در هتل های آل، هزینه های شما نسبت به خرید جداگانه غذا و بهره مندی از امکانات هتل به مراتب کمتر خواهد بود. امکاناتی چون استخر، سونا و جکوزی، اسپا، باشگاه، کافه و رستوران و ... ازجمله خدمات هتل های آل است.

تفاوت اصلی هتل یو آل با آل

هتل یو ال در حقیقت همان هتل ultra all inclusive است. هر امکاناتی که در هتل های آل به شما ارائه می شود، در هتل های یو آل نیز وجود دارد؛ با این تفاوت که هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از آن ها نخواهید داشت.

در هتل های آل وعده های غذایی و میان وعده ها در ساعات مشخصی سرو می شوند، اما در هتل های یو آل می توانید در هر زمانی از شبانه روز، از خدمات هتل استفاده کنید. اگر به تفریحات شبانه و شب بیداری تا طلوع علاقه مندید، هتل های یو آل بهترین انتخاب برای شما هستند.

بهترین هتل های یو آل استانبول

شهر استانبول ترکیه به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ترکیه، پر از هتل های ال و یو آلی است که می توانید آن ها را رزرو کنید. از آن جایی که هتل های یو ال هزینه بیشتری را از شما طلب می کنند، بسیار مهم است که هتل های اقتصادی را شناسایی کنید. ما چند مورد از آن ها را به شما معرفی می کنیم:

  • هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد در منطقه تکسیم استانبول، یکی از هتل های پنج ستاره ای است که خدمات یو آل را نیز ارائه می دهد و می توانید اقامت لوکس و لذت بخشی را در آن تجربه کنید. ۲۴۵ اتاق در این هتل ۹ طبقه قرار گرفته اند که همه آن ها با امکانات رفاهی موردنیاز به مسافران تحویل داده می شوند.

تلویزیون صفحه تخت، یخچال، مینی بار، سشوار و ... ازجمله امکانات اتاق های هتل الیت ورد هستند. مجموعه کاملی از امکانات ورزشی و تفریحی نظیر باشگاه، استخر، اسپا و... در این هتل ارائه می شوند که می توانید از آن ها استفاده کنید. چندین کافه و رستوران نیز در این هتل وجود دارند که بهترین غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کنند.

هتل های یو آل استانبول با بهترین قیمت

  • هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول

فرقی نمی کند تنها به استانبول سفر کنید و یا خانوادگی؛ هتل شرایتون اتاق هایی را برای اقامت شما در نظر گرفته است. ۲۵۴ اتاق در این مجموعه وجود دارند که هر یک از آن ها، اقامتی لوکس و رویایی را برایتان فراهم می کنند.

در این هتل علاوه بر انواع امکانات نظیر وعده های غذایی در رستوران ها و کافی شاپ ها، می توانید از خدمات ورزشی و تفریحی مانند مربی خصوصی ورزشی یا مرکز تناسب اندام نیز بهره مند شوید. جالب است بدانید کارکنان این مجموعه به زبان های سوئدی، فرانسوی، چینی و حتی مونته نگروئی نیز مسلط اند.

  • هتل هیلتون بومونتی استانبول

از دیگر هتل های لوکس با خدمات یو ال برای رزرو هتل های استانبول می توان به هیلتون بومونتی اشاره کرد. این هتل نیز همچون سایر هتل ها، امکانت لوکس و بی نظیری را ارائه می دهد که اقامتی دلنشین را برایتان فراهم می کنند.

انواع غذاهای ترکی و بین المللی در کنار انواع نوشیدنی ها و دسرها در کافه ها و رستوران های هتل هیلتون سرو می شوند. در این هتل حتی سالن های کنفرانسی برای جلسات اداری وجود دارد. انواع امکانات رفاهی و تفریحی نظیر استخر، باشگاه، اسپا، ماساژ و ... نیز در هتل هیلتون ارائه می شوند.

هتل های یو آل استانبول با بهترین قیمت

مقرون به صرفه ترین هتل های یو آل استانبول در فلای تودی

مجموعه فلای تودی برای رفاه حال همراهان و مشتریان خود، بهترین هتل های موجود در شهرهای پرطرفدار توریستی را لیست کرده و امکان رزرو آن ها را نیز فراهم کرده است. برای رزرو هتل های استانبول و همچنین خرید بلیط هواپیما استانبول می توانید از وب سایت فلای تودی کمک بگیرید. به کمک این مجموعه، امکان رزرو آنی هتل های خارجی را خواهید داشت. برای رزرو هتل در استانبول، سری به وب سایت فلای تودی بزنید.