۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
لیگ برتر انگلیس؛

تاتنهام ۲ - لیورپول ۱/ مقاومت تیم ۹ نفره با شوت مدافع خودی شکست

تاتنهام ۲ - لیورپول ۱/ مقاومت تیم ۹ نفره با شوت مدافع خودی شکست
تاتنهام در بازی بزرگ هفته هفتم لیگ جزیره از سد لیورپول گذشت.
کد خبر : ۶۳۵۷۴۹

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در مهمترین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم تاتنهام میزبان لیورپول بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۲۶ کرتیس جونز به دلیل تکل بلند روی پای بیسوما ابتدا با کارت زرد و بعد از بررسی صحنه توسط وی‌ای‌آر با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا لیورپول بخش عمده این بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.  

دقیقه ۳۴  صلاح بعد از پشت سر گذاشتن کولوسوفسکی توپ را به دیاز سپرد. ستاره کلمبیایی با فراری خوب توپ را از ویکاریو عبور داد تا لیورپول به گل اول بازی برسد. اما پرچم کمک‌داور بالا رفت. در تصاویر تلوزیونی به نظر می‌رسید داور اشتباه کرده، اما حتی var هم نظر داور را تایید کرد تا یک صحنه جنجالی در بازی رقم بخورد.

تنها دو دقیقه بعد و در برگشت همان صحنه تاتنهام توسط سون هیونگ مین ستاره کره‌ای خود به گل اول رسید. لیورپولی‌ها در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست بازی را به شوت گاکپو به تساوی کشاندند.

در نیمه دوم لیورپول یک اخراجی دیگر داد و در دقیقه ۶۹ دیگو ژوتا هم از زمین مسابقه اخراج شد. در دقیقه ۹۶ بدشانسی‌های لیورپول تکمیل شد و روی ارسال توپ روی دروازه این تیم، ماتیپ مدافع لیورپول به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا تاتنهام دو بر یک پیروز این بازی مهم شود. تاتنهام با این برد ۱۷ امتیازی شد و به رده دوم رسید و لیورپول با ۱۶ امتیاز چهارم است.