۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
مسئول انتشارت کتاب سلام بر ابراهیم در گفتگو با صراط‌نیوز:

دوران دفاع مقدس؛ دوران عروج رزمندگان به سوی خدا بود

دوران دفاع مقدس؛ دوران عروج رزمندگان به سوی خدا بود
مسئول انتشارات کتاب شهید ابراهیم هادی گفت: شهید ابراهیم هادی، شخصی بود که آرزو داشت گمنام باشد و خداوند هم این دعایش را مستجاب کرد و ۲۵ سال از این شهید بزرگوار هیچ خبری نبود.
کد خبر : ۶۳۵۸۲۱

حاج محسن عمادی مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی در گفتگو با خبرنگار صراط نیوز درباره اهمیت و ترویج دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس برای رزمندگان مانند نردبانی بود برای عروج و رسیدن به خدا، این را میتوان از وصیت‌نامه و خاطرات شهدا فهمید.

وی ادامه داد: شهید ابراهیم هادی، شخصی بود که آرزو داشت گمنام باشد و خداوند هم این دعایش را مستجاب کرد و ۲۵ سال از این شهید بزرگوار هیچ خبری نبود.

عمادی با اشاره به زندگینامه شهید ابراهیم هادی عنوان کرد: الحمدالله به لطف خدا و دوستان کتاب خاطرات ایشان 12 سال پیش منتشر شد بانام 《سلام بر ابراهیم》که طی این 12 سال رکورد فروش کتاب را شکست و 1420 نسخه از این کتاب منتشر شد.

وی با تاکید به تمجید رهبری از شهید ابراهیم هادی یادآور شد: مقام معظم رهبری در چندسال اخیر بارها اسم این شهید را در سخنرانی ها آورده‌اند، حتی در سال94 دفتر فرهنگی سپاه حضرت آقا فرمودند:《من خاطرات این شهید را روی میزکارم دارم و آن را خوانده‌ام و هنوز از روی میز کارم برنداشته‌ام》

 

انتهای پیام/