۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با صراط نیوز:

عدالت اجتماعی تنها با قدم گذاشتن در مسیر شهدا محقق می‌شود

عدالت اجتماعی تنها با قدم گذاشتن در مسیر شهدا محقق می‌شود
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری مردم ایران در رسیدن به اهداف، معنویات و اعتقاداتشان است.
کد خبر : ۶۳۵۸۲۷

محمد مومنی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران و عضو کادر فنی این تیم در گفتگو با خبرنگار صراط نیوز درمورد اهمیت دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری مردم ایران در رسیدن به اهداف، معنویات و اعتقاداتشان است.

وی با تاکید بر مطالعه و استفاده از راه و سیره شهدا ادامه داد: ما باید در اعمال خود تجدیدنظری کنیم و به فرامین و اعتقاداتمان برگشته و پایبند باشیم، ابتدا باید خودمان عمل کنیم سپس به دیگران پیشنهاد دهیم.

وی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و برگزاری مراسمات آن عنوان کرد: هفته دفاع مقدس هفته ایست که به همگان یادآور می‌شود، ما برای سرزمینمان، وحدتمان و امر و سخن رهبرمان استقامت کردیم و خون دادیم در نتیجه پای این خون باید بایستیم در غیر این صورت خیانت به خون شهدا کرده‌ایم.

مومنی افزود: همه‌ی ما مدیون خون شهدا هستیم و باید پایبند اعتقادات و ارزشهایمان باشیم، بنده قدردان عزیزانی هستم که دفاع مقدس با خلوص نیت جنگیدند، ما باید مسیر شهدا را برویم تا بتوانیم به عدالت اجتماعی برسیم.



انتهای پیام/