۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
رضایی:

معتقدیم راه حلی جز سرب داغ برای مسئله فلسطین در برابر شرارت‌های صهیونیست وجود ندارد

معتقدیم راه حلی جز سرب داغ برای مسئله فلسطین در برابر شرارت‌های صهیونیست وجود ندارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه آزادی فلسطین در برابر صهیونیست‌ها مقاومت است البته تاکنون بخشی از توان مقاومت به نمایش گذاشته شده و حتما در آینده بیش از این نشان داده خواهد شد.
کد خبر : ۶۳۶۳۷۹

به گزارش صراط به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به عملیات طوفان‌ الاقصی گفت: این مصداق و تحقق بیانات رهبری است که آنها روی اسب بازنده شرط بندی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها شاهد غافلگیری بودند که این فقط شامل آنها نمی‌شود بلکه دولت‌های مرتجع، وابسته و بدبخت منطقه که طی ماه‌ها و سال‌ها دنبال برقراری روابط با صهیونیست‌ها هم بودند غافلگیر شده و در این بازی باختند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما معتقد هستیم راه‌حلی جز سرب داغ برای مساله فلسطین و آزادی فلسطین وجود ندارد این هم به خاطر شرارت‌ها، آدم‌کشی‌ها و کودک‌کشی صهیونیست‌ها است. تنها راه آزادی فلسطین مقاومت در برابر صهیونیست‌ها به عنوان وحشی‌ترین قوم بشریت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اقدامات انجام شده بخشی از توان مقاومت بود که از دو شب گذشته تاکنون شاهد بودیم و حتما در آینده توان مقاومت بیش از این نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها: صهیونیست فلسطین
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم