۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی؛

سفر خانوادگی مسئولان به چین به بهانه حضور در بازی‌های هانگژو!

سفر خانوادگی مسئولان به چین به بهانه حضور در بازی‌های هانگژو!
بررسی اتفاقاتی که در این دوره از بازی‌ های آسیایی بر کاروان ایران گذشته نیاز به وقت و بررسی فراوان دارد، ولی در تازه‌ترین جنجال ، سفر خانوادگی تعدادی از مسئولان و ورزشکاران این کاروان اعزامی به چین ، خبرساز شده است.
کد خبر : ۶۳۷۰۴۱

به گزارش صراط به نقل از شرق؛ کاروان اعزامی ایران به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که این‌بار به میزبانی چین و شهر هانگژو برگزار شد، با ثبت ضعیف‌ترین نتیجه ممکن در ۲۰ سال اخیر به ایران برگشت. ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۵۴ مدال که فقط شامل ۱۳ طلا بود، با سقوط به رده هفتم جدول رده‌بندی، به کار خود پایان داد. در ۲۰ سال اخیر سابقه نداشته که ایران در این جایگاه قرار بگیرد. ضمن اینکه ایران در سه دوره اخیر هرگز کمتر از ۲۰ مدال طلا نگرفته بود، ولی در این دوره با توجه به مدیریت بحث‌برانگیز مسئولان، فقط به ۱۳ مدال طلا دست یافت تا مشخص شود کار‌های کارشناسی که پیش از اعزام از آن دم زده می‌شد، چندان واقعی نبوده است.
 
بررسی اتفاقاتی که در این دوره از بازی‌های آسیایی بر کاروان ایران گذشته نیاز به وقت و بررسی فراوان دارد، ولی در تازه‌ترین جنجال، سفر خانوادگی تعدادی از مسئولان و ورزشکاران این کاروان اعزامی به چین، خبرساز شده است. در روز‌های اخیر ماجرای فرزانه فصیحی در رسانه‌ها حسابی پررنگ شده است. او که یکی از مهره‌های ارزشمند دوومیدانی زنان ایران تلقی می‌شد، در این بازی‌ها توفیقی به دست نیاورد و حتی از رسیدن به مرحله نهایی هم بازماند. این در شرایطی است که حمیده اسماعیل‌نژاد، دیگر دختر دونده ایران که حجم رسانه‌ای بسیار اندکی متوجه او بود، توانست به فینال صعود کند.