۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

ترافیک سنگین در جاده‌های فیروزکوه و آزادراه تهران - پردیس

ترافیک سنگین در جاده‌های فیروزکوه و آزادراه تهران - پردیس
آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور نشان می‌دهد که تردد در جاده فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند، آزادراه تهران - پردیس محدوده پل اتوبان بابایی و محور قدیم تهران- بومهن و بالعکس محدوده کمرد سنگین است.
کد خبر : ۶۳۷۵۵۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایرنا، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می دهد که تردد در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند، آزادراه تهران - پردیس محدوده پل اتوبان بابایی و محور قدیم تهران- بومهن و بالعکس محدوده کمرد سنگین است.

تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل کلاک و حدفاصل مهرویلا تا حصارک و محدوده های گلدشت و ماموت و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید تا پل کلاک سنگین است.

آخرین وضعیت جوی بیانگر آن است که در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد دارای بارش باران است.

همچنین محور غیرشریانی محور چاهان - زرآباد دارای انسداد است.

این گزارش یادآور می شود، محور چالوس واقع در استان مازندران از ۲۳ مهر تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۶ تا ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته (به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) به دلیل عملیات کارگاه جاده ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

برچسب ها: جاده فیروزکوه