۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطین اعلام کرد:

محکومیت قتل‌عام خبرنگاران در غزه

محکومیت قتل‌عام خبرنگاران در غزه
سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطین امروز (شنبه) قتل‌عام خبرنگاران در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی و قطع ارتباطات و اینترنت این منطقه را محکوم کرده است.
کد خبر : ۶۳۸۴۰۹

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری آناتولی، این سندیکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیش از ۲۴ خبرنگار و ده‌ها تن از اعضای خانواده‌هایشان در جریان درگیری‌ها در غزه شهید شده و ده‌ها منزل متعلق به روزنامه‌نگاران و نهادهای خبری در این باریکه منهدم شده‌اند.

سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطین همچنین در ادامه بیانیه خود آورده است: این حملات بخشی از سیاست سیستماتیک و تصمیمی رسمی برای ترساندن خبرنگاران به منظور جلوگیری از ارسال مطالبی درباره جرایم صهیونیست‌ها و مخابره آن به جهان است.

اینترنت نوار غزه در میانه بمباران رژیم صهیونیستی از روز جمعه کاملا قطع است و برقراری ارتباط را برای ساکنان این منطقه با جهان خارج سخت‌تر کرده است.

نیروهای رژیم صهیونیستی روز جمعه حملات زمینی و هوایی را در باریکه غزه تشدید کرده‌اند. درگیری‌ها پس از آن شدت گرفت که شاخه نظامی حماس در هفتم اکتبر سال جاری میلادی عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی را علیه شهرک‌های اطراف غزه آغاز کرد. دست‌کم ۷۳۲۶ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

سکنه ۲.۳ میلیون نفری غزه اکنون به دلیل بمباران شدید هوایی رژیم صهیونیستی و محاصره کامل این باریکه، با کمبود مواد غذای، آب آشامیدنی و دارو روبرو هستند.

برچسب ها: خبرنگاران غزه