۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

بازرسی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

بازرسی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
در ادامه بازدید‌های سرزده بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، این بار بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی از سازمان تنظیم مقررات بازدید کردند.
کد خبر : ۶۳۸۴۶۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن امیری، بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور به همراه یک هیأت بازرسی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرده و در جریان امورات این مجموعه از جمله سامانه ارزیابی کیفیت اینترنت کشور و وضعیت رسیدگی به شکایت‌های مردمی در خصوص آنتن دهی و... قرار گرفتند.

بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور یکی از اهداف این بازدید را بررسی نحوه خدمات‌دهی به مشتریان در خصوص کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده عنوان کردند.

محمدحسن امیری گفت: سازمان بازرسی کل کشور به دنبال کمک به دستگاه‌ها برای رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی آن‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی بر لزوم رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه آنتن دهی تلفن همراه، کیفیت اینترنت، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و ... تأکید کرد.

امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این بازدید اقدامات انجام شده پیرامون قطع پیامک‌های تبلیغاتی، آنتن‌دهی تلفن همراه، اینترنت و... را تشریح کرد.

وی همچنین از تعامل و همکاری سازمان بازرسی در ارائه راهکار‌های فنی برای رفع مسائل و مشکلات تقدیر و تشکر کرد وگفت: نگاه جدید سازمان بازرسی برای حضور میدانی نگاه قابل تحسینی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

از مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید، انتقاد از حجم پیامک‌های تبلیغاتی، شکایت مردم پیرامون آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت، ورود تلفن‌های همراه قاچاق، ساماندهی وی پی آن‌ها و ... بود.

همچین در خصوص ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و ایجاد ساز و کار‌های لازم برای جلوگیری از ارسال این پیامک‌ها نیز مسائلی عنوان و مقرر شد که تا رفع مشکل به طور مستمر پیگیری شود.

برچسب ها: بازرسی آنتن دهی