۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
رئیس جمهور در جمع مردم سنندج:

امنیتمان را را مدیون خون شهدا هستیم/ امروز به سمت قله در حال حرکتیم؛ خستگی ممنوع، نا امیدی ممنوع

امنیتمان را را مدیون خون شهدا هستیم/ امروز به سمت قله در حال حرکتیم؛ خستگی ممنوع، نا امیدی ممنوع
رئیس‌ جمهور با انتقاد شدید از جنایات امروز صهیونیست‌ها در غزه گفت: بمباران غزه جنایت علیه بشریت است؛ امروز شاهد نسل‌کشی هستیم.
کد خبر : ۶۳۸۹۴۴

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم استان کردستان در میدان آزادی شهر سنندج ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع باصفای مردم سنندج اظهار داشت‌: کردستان استان فرهنگ و هنر، صفا و وفا، وفاداری به انقلاب شکوهمند اسلامی، پایمردی، مقاومت، ایستادگی در مقابل دشمنان و استان شهدا و جانبازان و ایثارگران و سرافرازان و چهره‌های ماندگار و مفاخرِ نه فقط کردستان که ایران اسلامی است.

رئیس جمهور ضمن ادای احترام به همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و به ارواح مطهر شهدا افزود: امنیت استان کردستان و همه ایران مرهون تلاش و ایثار شهداست که این استان را از لوث وجود گروهک‌ها پاکسازی کردند تا امروز ما در استان کردستان امنیت، وحدت و انسجام داشته باشیم و این زمینه‌ای برای توسعه یافتگی، کار و تلاش برای استان کردستان است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از جنایات صهیونیست‌ها در غزه تصریح کرد: بمباران غزه جنایت علیه بشریت است؛ امروز شاهد نسل‌کشی هستیم. شرایط امروز مردم عزه برای تمام مسلمانان جهان رنج‌آور است. آمریکایی‌ها امروز عامل اصلی این جنایت در غزه هستند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از کشور‌های جهان به حقانیت موضع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی واقف شدند، گفت: امروز ما امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه ما امروز شرایطی را می گذارنیم که هم برای شما مردم و برای همه مسلمانان رنج اور است، افزود: شرایطی که دشمنان اسلام برای مردم غزه پیش اورده اند. مردمی که از وطن خود و خانه و کاشانه خود دفاع می کنند و در این مسیر مقاومت و ایستادگی را برگزیدند.

رییس جمهور اضافه کرد: امروز ما شاهد دو صحنه هستیم انچه که در غزه میگذرد صحنه ای بسیار زشت، سیاه، کریه، استکباری و تعدی و تجاوز است. صحنه های بمباران و جنایات علیه بشریت و کودک کشی و نسل کشی است این صحنه بسیار ظالمانی و تاریک و زشت است.

وی ادامه داد: صحنه دیگر نیز عدالت خواهی، استقلال و مقاومت و ایستادگی است. انسان باید افتخار کند به این مردان و زنان و جوانان فلسطینی که حرکت و خون آنها در دنیا بیداری ایجاد کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ملت ایران بیش از گذشته امیدوار به آینده است، خاطرنشان کرد: امروز به سمت قله در حال حرکتیم؛ خستگی ممنوع، نا امیدی ممنوع؛ امروز ملت ایران بیش از گذشته امیدوار به آینده است.

 وی افزود: در حوزه مسکن بیش از ۵ هزار مسکن و ۲۵ هزار قطعه زمین به مردم واگذار خواهد شد.

 رئیس جمهور با تاکید بر لزوم گره گشایی از مسائل و مشکلات مردم گفت: مسئولان شما که پشت میز نشسته اید باید مشکلات مردم را حل کنید و این نزد خدا بسیار جایگاه دارد.

رئیسی با بیان اینکه بیکاری مسئله مهمی است، افزود: در کشور زمینه اشغال وجود دارد و در این دولت بیش از ۵ هزار کارگاه به چرخه تولید بازگردانده شده و این حرکت بزرگی است.

وی افزود: همچنین در بخش شرکت‌های دانش بنیان کار‌های خوبی صورت گفته و هم اکنون بیش از ۶۰۰ شرکت دانش بنیان با وزارت خانه‌ها در ارتباط هستند.

رئیس دولت سیزدهم افزود: آمار بیکاری تابستان در مقایسه با ده سال گذشته کاهشی بوده است.

رئیسی با اشاره به فعالیت‌های خوب صورت گرفته برای توسعه کردستان گفـت: بین این سفر و سفر قبلم به کردستان، ۳۵ هزار میلیارد تومان طرح به بهره برداری رسیده است.

برچسب ها: رئیسی سنندج