۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

کشف محموله مواد مخدر در مرز‌های دریای عمان

کشف محموله مواد مخدر در مرز‌های دریای عمان
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف محموله قرص‌های روان‌گردان و ماده مخدر حشیش توسط دریابانان در در مرز‌های دریای عمان خبر داد.
کد خبر : ۶۳۹۶۸۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، سردار رضا شجاعی اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی چابهار در راستای کنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به مرز‌های ایران اسلامی، با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مواد مخدر از طریق سواحل مکران دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال مواد مخدر و همچنین مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و دریابانان پایگاه دریابانی چابهار در زمان مناسب منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر را در فرصتی مناسب از طریق دریا وارد کشور کنند به محض مشاهده دریادلان اقدام به تیراندازی به سمت دریابانان کرده که ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند که به علت حجم زیاد آتش دریابانان، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و خود رو تسلیم دریابانان کردند.

سردار شجاعی گفت: در این درگیری دریابانان غیور پایگاه دریابانی چابهار موفق شدند ۹۸۵ ورقه ده‌تایی انواع قرص روانگردان و مقدار ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

برچسب ها: مواد مخدر عمان