۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کنفدراسیون والیبال آسیا:

زمان برگزاری انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا مشخص شد

زمان برگزاری انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا مشخص شد
زمان برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا مشخص شد و رئیس فدراسیون والیبال ایران برای شرکت در این اجلاس به صورت رسمی اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : ۶۳۹۸۹۶

به گزارش صراط به نقل از فارس، بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا بیست‌وپنجمین مجمع عمومی و سالیانه AVC به منظور انتخاب رئیس، اعضای هیات رئیسه و روسای و اعضای کمیته‌های مختلف این کنفدراسیون روزهای هفتم و هشتم شهریور سال آینده (29 و 30 آگوست سال 2024) در مقر این کنفدراسیون در شهر بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

بر این اساس محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال آمادگی خود را برای حضور در این اجلاس به صورت رسمی اعلام کرد.

داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه آسیا و نماینده ایران در این مجمع شرکت می‌کند.

مجمع انتخاباتی قبلی کنفدراسیون والیبال آسیا به دلیل شیوع کرونا روز دوشنبه پنجم آبان سال 1399 به صورت آنلاین و با حضور نمایندگان ۵۹ کشور از ۶۵ عضو کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار و برای رای‌گیری از سیستم شرکت لومی (رای‌گیری الکترونیکی) استفاده شد.

در آن مجمع ریتا سوبوو به عنوان نخستین زنی که مسئولیت کنفدراسیون والیبال آسیا را برعهده می‌گیرد، با کسب اکثریت آرا و موافقت ۱۰۰ درصدی اعضا، برای چهار سال مسئولیت این کنفدراسیون را برعهده گرفت و داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیته مالی، مسعود یزدان‌پناه به عنوان عضو کمیته مسابقات، محمود افشاردوست به عنوان عضو کمیته مربیان، غلامرضا نوروزی به عنوان عضو کمیته پزشکی، فرهاد شاهمیری به عنوان عضو کمیته داوری و کسری غفوری به عنوان عضو کمیته ساحلی که بعدها نادر انصاری جایگزین وی شد، انتخاب و معرفی شدند.

محمدرضا داورزنی که هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال است در این دوره با پیشنهاد و حمایت کشورهای مختلف آسیایی شرکت در انتخابات برای احراز پست رئیس یا نایب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا و همچنین اخذ کرسی‌های بیشتر برای والیبال ایران در کمیته‌ها و بخش‌های مختلف AVC را در برنامه‌های خود دارد.

برچسب ها: والیبال فدراسیون