۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲

حمایت ایثارگران از تولیدات داخلی

چشم‌های متحیر دوست و دشمن دید که چگونه ملت ایران توانست با توکل بر خدا اجماع پوشالی آنها را بشکند و سرمایه گذاری هنگفت رسانه‌ای و نظامی‌اشان را به سخره بگیرد.
کد خبر : ۶۴۰۲۸

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از حمایت ایثارگران از تولیدات داخلی و تاکید آنها بر عدم مصرف کالا‌های خارجی سخن گفت.
 
مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنان پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران، ضمن ادای احترام به شهدا و فرماندهان فتح خرمشهر و تبریک به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادی خرمشهر نشان داد ایمان به خدا و اراده ایمانی بر همه سلاح‌ها پیروز است.

وی اضافه کرد: آزادی خرمشهر نشان داد همه دنیای کفر و استکبار با همه امکانات مادی، نظامی و رسانه‌ای یک طرف و ایمان و اعتقاد به خدا، عشق به الله و شهادت با پشتوانه فرهنگ عاشورایی حتی با دست خالی طرف دیگر باشد پیروزی از آن کسانی است که برای خدا حرکت کردند و از مال و جان و همه هستی‌شان در راه خدا گذشتند.

زریبافان با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، اظهار داشت: خرمشهر آزاد شد زیرا جوانان ما برای اجرای فرمان رهبر خود، نائب امام زمان (عج) سر از پا نمی‌شناختند و کلام او را منبعث از فرمان الهی می‌دانستند و بر طبق فرمان الهی پای به میدان جهاد الهی گذاشتند و برای عند ربهم یرزقون شدن، عاشقانه سرباختند و با قهقه مستنانه‌اش در جوار حق قرار گرفته و جاودانه شدند.

وی ادامه داد: حماسه فتح خرمشهر نماد فهرست طولانی پیروزی‌‌های ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و ما آن را به حقیقت گرامی می‌داریم؛ اگر به وقایع این سه دهه نگاه کنیم، می‌بینیم اکسیر این موفقیت‌ها چیزی روحیه، منش و فرهنگ ایثار و شهادت نیست؛ اکسیری که وقتی با تار و پود تفکر و عمل امتی می‌آمیزد بسیاری از معادلات را بهم می‌زند.

زریبافان با بیان اینکه پیام فتح خرمشهر قیام برای خدا و حرکت در مسیر اوست، تصریح کرد: این عصاره سخن شهیدان و مجاهدانی است که جوهر دین و خدا باروری را در جهان و جان و باطن خود تنیدند؛ خداوند تبارک و تعالی ملت ما را به برکت ایمان، اخلاص، وحدت، ولایت مداری و پیروزی از فرهنگ عاشورا عزت و اعتبار بخشید.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی سربلند و پیروز بیرون آمدن از جنگ تحمیلی، غلبه پیدا کردن به همه فتنه‌ها، توطئه‌ها و جنگ نرم نتیجه همه تلاشی است که شهدا با تکیه بر آن از هر تهدیدی فرصتی برای پیروزی‌های بعدی ساختند.

وی افزود: چشم‌های متحیر دوست و دشمن دید که چگونه ملت ایران توانست با توکل بر خدا اجماع پوشالی آنها را بشکند و سرمایه گذاری هنگفت رسانه‌ای و نظامی‌اشان را به سخره بگیرد.

زریبافان با اشاره به فهرست طولانی موفقیت‌های ملت سلحشور ایران اسلامی ادامه داد: کسب موفقیت در عرصه‌هایی از قبیل انرژی هسته‌ای، هوا فضا، نانون تکنولوژی، بیوتکنولوژی و ... نشان از تکرار حماسه پیروزی در دیگر عرصه‌هاست.


وی با اشاره به موج اعتراضات مردمی در دنیا تصریح کرد: ما نمی‌توانیم موج اعتراض 99 درصد علیه یک دردصد و اعتراض علیه نظام ناکارآمد سرمایه‌داری را نادیده بگیریم ضمن تجلیل از فداکاری مردم مسلمان منطقه بخصوص مردم مظلوم بحرین ما نمی‌توانیم موج بیداری جهان اسلام را جدای 33 سال مجاهدت مردم ایران و پیروی آنان از مکتب عاشورایی و از جدای پایداری ملت شهید پرور در مقابل افزون‌طلبی‌های رژیم استبکار و الحادی بدانیم.

وی ادامه داد: اگر آرایش اردوگاه استکبار را در مقابل اردوگاه عدالت خواهان انقلابیون مسلمان و ایران اسلامی ملاحظه کنیم، خواهیم دید جهان در وضعیت جدیدی قرار دارد؛ راهبردهای فرهنگی و رسانه‌ای آنها برای به انزوا کشاندن اسلام و ایران به عنوان اسلام‌هراسی و ایران هراسی علیرغم هزینه سنگین صورت گرفته تبدیل به اسلام‌گرایی و ایران باوری در جهان شد؛ همه اینها ناشی از خداباروری و ایثارگری و عشق به شهادت و اعتقاد به مکتب والای اسلام بود.

زریبافان در پایان با اشاره به شعار سال اظهار داشت: جامعه ایثارگران حمایت از تولیدات داخلی و عدم مصرف تولیدات خارجی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.