۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶

ایران بازی شطرنج با غرب را می داند

وی که جمعه در پراگ پایخت چک سخن می گفت، مدعی شد: من هیچ مدرکی دال بر قصد ایران برای متوقف کردن برنامه هسته ای اش مشاهده نکرده ام.
کد خبر : ۶۴۰۳۳
به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری مهر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از به نتیجه رسیدن مذاکرات بغداد میان ایران و گروه 1+5 در عین حال اذعان کرد ایران بازی شطرنج با غرب را خوب می داند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره آینده دور دوم مذاکرات ایران و گروه 1+5 که روز سوم خرداد در بغداد برگزار خواهد شد، ابراز بدبینی کرد.

وی که جمعه در پراگ پایخت چک سخن می گفت، مدعی شد: من هیچ مدرکی دال بر قصد ایران برای متوقف کردن برنامه هسته ای اش مشاهده نکرده ام.
 
وی پس از دیدار با "واسلاو کلاوس" رئیس جمهور چک، نگرانی خود را از مذاکرات مقامات آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان با ایران در بغداد ابراز کرد.
 
به ادعای این مقام صهیونیست، مذاکرات مذکور همانند مورد مشابه کره شمالی فرصتی برای به تاخیر افتادن تصمیم گیری قطعی در مورد ایران است.

نتانیاهو اعتراف کرد ایران به خوبی از عهده بازی شطرنج با غرب بر می آید، در این بازی باید گاهی باید برای حفظ شاه یک پیاده را قربانی کرد.
 
نتانیاهو در ادامه سخنان خود و در تلاش برای دیکته کردن خواسته تل آویو به سران غرب مدعی شد هدف مذاکرات بغداد باید تعلیق فعالیتهای هسته ای در داخل ایران و از کار انداختن تمام تاسیسات غنی سازی باشد.
 
گفتنی است نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه "آویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه این رژیم روز گذشته برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری چک وارد این کشور شد، مقامات جمهوری چک نیز بر تحکیم روابط خود با اشغالگران قدس تاکید کرده اند.