۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
حسین کنعانی مقدم:

پیش بینی درباره لیست های انتخاباتی اصولگرایان/ قالی باف و رئیسی سر انتخابات مجلس به لیست واحد نمی رسند

پیش بینی درباره لیست های انتخاباتی اصولگرایان/ قالی باف و رئیسی سر انتخابات مجلس به لیست واحد نمی رسند
کنعانی مقدم گفت: بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد.
کد خبر : ۶۴۰۶۷۵

به گزارش صراط به نقل از تسنیم؛ حسین کنعانی مقدم درباره رقابت قالی باف و رئیسی با یکدیگر گفت: بعید می دانم قالی باف و رئیسی بخواهند با هم رقابت حذفی کنند. هر دوی آنها به هم نیاز دارند چون دولت به مجلس و مجلس به دولت نیاز دارد. اگر هم بحثی پیش می آید و نیروهای وابسته به هر کدام از آنها دعوایی با هم در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی می کنند، بیشتر برای گرم کردن تنور رقابت اسفندماه است.

وی افزود: البته بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالی باف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد که با سایر لیست ها به نظرم شاهد رقابت ۶ فهرست با یکدیگر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه قالی باف و رئیسی سر انتخابات مجلس به لیست واحد نمی رسند اما دنبال حذف یکدیگر هم نخواهند رفت، با اشاره به اضلاع انتخاباتی اسفندماه اظهار کرد: شورای وحدت، شورای ائتلاف، جبهه پایداری، اعتدالی ها یا همان حامیان آقای روحانی، مستقلان و اصلاح طلبان اضلاع رقابت پیش رو را تشکیل می دهند.