۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

مصاحبه با امید احمدی قهرمان قایقرانی آسیا

مصاحبه با امید احمدی قهرمان قایقرانی آسیا
کد خبر : ۶۴۰۷۴۴

به گزارش پایگاه خبری صراط دارنده ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان در  ادامه به سطح مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: اسم مسابقات جهانی کاملا سطح و کیفیت این رقابت‌ها را نشان می دهد. بهترین قایقران‌های جهان، با بهترین شرایط وارد مجارستان می‌شوند تا بهترین نتیجه را بگیرند. رقابت در میان آنها قطعا دشوار خواهد بود و کیفیت بالایی خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که شانس کسب سهمیه المپیک چقدر است؟ تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم به عنوان بهترین قایق آسیایی دست پیدا کنیم و سهمیه المپیک بگیریم اما این کار اصلا ساده نیست و نمی‌توان پیش‌بینی داشت. همه کشورها برای کسب سهمیه سرمایه گذاری کرده اند و آسیایی‌ها نیز شرایط خوبی دارند.

احمدی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم و به آنچه که می خواهیم برسیم. همه بچه ها از نظر بدنی، فنی و روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم همین روند در روزهای باقی مانده نیز ادامه پیدا کند.

ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این سوال که اولین تجربه رقابت‌های جهانی را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: من قبلا در رقابت های جهانی شرکت کرده ام اما برای اولین بار است که در بخش بزرگسالان این مسابقات شرکت می‌کنم. قطعا انگیزه زیادی دارم. در این مدت هم تمرینات زیادی داشتم تا بتوانم موثر باشم. قایقران های با تجربه ای کنار من هستند و امیدوارم بتوانیم یک نتیجه تیمی خوب کسب کنیم.

وی همچنین بیان کرد: همه ملی پوشان با تمام توان تلاش می‌کنند که در رقابت‌های پیش رو نماینده‌های خوبی برای ورزش کشورمان باشند. امیدوارم که در رقابت‌های جهانی موفق باشیم و دوباره بتوانیم پتانسیل و توانایی قایقرانی را ثابت کنیم.

احمدی در پایان با تاکید بر پتانسیل قایقرانی ایران گفت: در این مدت فدراسیون تلاش کرده که دغدغه ورزشکاران را کم کند. آرامش خوبی هم ایجاد شده‌است. قایقرانی ایران پتانسیل خوبی دارد و اگر مسئولان، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از فدراسیون داشته باشند در آینده شاهد اتفاق های خوبی خواهیم بود.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم