۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

خودسوزی نافرجام یک مرد ۴۴ ساله در گیلان

خودسوزی نافرجام یک مرد ۴۴ ساله در گیلان
این فرد با پاشیدن بنزین بر روی خود و خودروی ۴۰۵ سعی در خودسوزی و آتش زدن خودروی خود را داشت.
کد خبر : ۶۴۱۱۴۷
به گزارش پایگاه خبری صراط  فرمانده انتظامی رضوانشهر گیلان از ممانعت پلیس از خودسوزی مرد ۴۴ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد پس از گفت‌وگو ماموران انتظامی و دعوت به آرامش از اقدام خود منصرف شد.
 
سرهنگ سیدخلیل صفوی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی اقدام به خودسوزی فردی با بنزین در یکی از محله‌های شهرستان رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی در محل مورد نظر حضور یافتند.
 
وی با بیان اینکه با تلاش عوامل امدادی و ماموران انتظامی از خودسوزی این مرد جلوگیری شد، افزود: برابر تحقیقات انجام شده، علت این خودسوزی اختلاف شدید خانوادگی اعلام شده است.
 
فرماندهی انتظامی رضوانشهر با اشاره به اینکه این فرد با پاشیدن بنزین بر روی خود و خودروی ۴۰۵ سعی در خودسوزی و آتش زدن خودروی خود را داشت، تصریح کرد: این فرد پس از گفت‌وگو با ماموران انتظامی و دعوت به آرامش، از اقدام خود منصرف شد.
 
این مقام انتظامی ضمن تاکید بر قداست نهاد خانواده و حل مشکلات بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی، راه‌حل پیشگیری از این حوادث را در خویشتن‌داری، تعقل و پایبندی و توجه به کانون گرم خانواده دانست. /عصرایران
 
برچسب ها: خودسوزی گیلان