۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

جنجال در لیگ والیبال؛ از فحاشی به یک ملی پوش تا حمله به رختکن

جنجال در لیگ والیبال؛ از فحاشی به یک ملی پوش تا حمله به رختکن
پس از پایان مسابقه شهداب یزد و پیکان تهران، تعدادی از تماشاگران با حمله به رختکن میهمان تلاش کردند تا شرایط را برای خروج تیم از سالن سخت کنند که این امر در نهایت با حضور ماموران به سرانجام نرسید.
کد خبر : ۶۴۱۲۶۶

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس،  هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه، پنجم آذرماه) با 6 دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته شهداب یزد میزبان پیکان تهران بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

در جریان این مسابقه اتفاقات عجیبی رخ داد که کمتر در شهر یزد شاهد آن بودیم. از همان لحظات ابتدایی مسابقه تعدادی از تماشاگرنماها تلاش کردند با سر دادن شعارهایی علیه مبین نصری، ملی پوش تیم والیبال پیکان تمرکز وی را بهم بریزند. این تماشاگرنماها به شعار بسنده نکرده و در برخی از لحظات بازی نسبت به این بازیکن ارزشمند فحاشی کردند.

این پایان کار نبود و اواسط مسابقه برخی از همین تماشاگرنماها تلاش کردند با فحاشی و سردادن شعارهایی علیه پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان بازی را وارد حاشیه کنند که این اقدام آن ها به نتیجه نرسید.

در پایان مسابقه و در شرایطی که بازیکنان تیم پیکان نسبت به این شکست ناراحت بودند، یکی از اعضای کادر فنی تیم شهداب به سمت نیمکت پیکان آمد و به صورت مستقیم به مربیان پیکان فحاشی کرد که این اقدام وی کار را به درگیری و وساطت سایرین کشاند. همچنین تعدادی از تماشاگران هم با حمله به رختکن پیکان تلاش کردند تا شرایط را برای خروج تیم از سالن سخت کنند که این امر در نهایت با حضور ماموران انجام شد.

سعید علی اصغر، سرپرست تیم والیبال پیکان در این مورد اظهار داشت: در سال های اخیر هر زمانی که باشگاه شهداب یزد نکته و درخواستی داشت تلاش کردیم که به نحوه احسن با آنها همکاری کنیم، اما زمانی که از آنها سالن تمرین خواستیم متاسفانه با ما همکاری نشد.

وی با بیان اینکه یزدی ها همیشه به میهمان نوازی معروف بوده اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه از ابتدای مسابقه با فحش هایی که نسبت به بازیکنان و مربیان ما و حتی داور مسابقه دادند که در نهایت خوشدل، ناظر مسابقه اعلام کرد حتما این موارد را در گزارش خود قید خواهد کرد. در آخر بازی هم برخی تماشاگرنماها به رختکن ما حمله ور شدند و به اعضای تیم پیکان فحاشی کردند.

علی اصغر با اشاره به وضعیت داوری این بازی، عنوان کرد: در بازی امروز چند صحنه خط نگه دارها تصمیم های اشتباه گرفتند؛ اگر شهداب یک باشگاه حرفه ای است، چرا از ویدئوچک در مسابقات خود استفاده نمی کند؟!

سازمان لیگ فدراسیون والیبال نیز در واکنش به اتفاقات و حواشی یزد واکنش نشان داد و نوشت که پرونده مسابقه شهداب یزد و پیکان تهران در کمیته انضباطی بررسی خواهد شد.

سازمان لیگ نوشت که در این جلسه که با حضور نمایندگان دو تیم و اعضای کمیته انضباطی تشکیل می‌شود، در خصوص حضور تماشاگران شهداب یزد در دیدارهای خانگی آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.