۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
فرمانده سپاه پاسداران:

طوفان الاقصی نتیجه تفکر بسیجی است

طوفان الاقصی نتیجه تفکر بسیجی است
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج نیروی عظیم پایان‌ناپذیر عالم است و همه ارتش‌ها در مقابل آن پایان‌پذیر هستند.
کد خبر : ۶۴۱۶۹۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرآنلاین، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان قزوین با اشاره به سابقه درخشان این استان گفت: شهیدان رجایی، بابایی، لشگری، ابوترابی، حسن‌پور و هزاران شهید پرافتخار دیگر از استان قزوین در میدان نبرد علیه مستکبران حضور داشتند و هجرت را مقدمه جهاد خود قرار دادند.

او افزود: بسیج نیروی عظیم پایان‌ناپذیر عالم است و همه ارتش‌ها در مقابل آن پایان‌پذیر هستند به طوری که بودجه نظامی آمریکا چند برابر بودجه کشورهاست اما ارتش آن محدود است.

سردار سلامی گفت: این نیروی پایان‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر است می‌تواند بر هر دشمنی با هر نوع امکانات پیشرفته‌ای فایق آید همان طور که درخشش این نیروی الهی را در دفاع مقدس دیدید که توانست قدرت‌های تاریخ بشر را ناکام کند.

این مسئول تصریح کرد: امروز سرزمین‌های اسلامی سرشار از روح بسیجی است، فلسطینی‌ها تا قبل از بهره‌مندی از تفکر بسیجی با سنگ می‌جنگیدند، اما هنگامی که روح بسیج به این کشورها منتقل شد، امروز سرزمین آنها به راکت و تسلیحات مدرن نظامی مجهز شده است.

او افزود: طوفان الاقصی نتیجه تفکر بسیجی است و با پیروزی جبهه مقاومت مقابل رژیم غاصب صهیونیستی چهره نفرت انگیز و ضعف‌های این رژیم برای جهان نمایان‌تر شد.

سردار سلامی با بیان اینکه بسیجیان همواره و در سخت ترین شرایط ممکن در کنار مردم خود هستند، گفت: اگر امروز در کشور حادثه‌ای رخ دهد یا سیلی اتفاق بیافتد به مقابله با آن می‌روند، همه ما در اقصی نقاط مختلف کشور جانفشانی بسیجیان را در عرصه های مختلف دیده ایم که چگونه پای کار هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز در چند جبهه می‌جنگیم، اظهارکرد: امروز با آمریکا و صهیونیسم و هر که بخواهد عزت و شرف، بزرگی و عظمت و آزادی ملت ما را هدف قرار دهد، می‌جنگیم و با این همه استعداد، ظرفیت و شور انقلابی و ایثار کشورمان را می‌سازیم.

برچسب ها: استان قزوین