۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

کشف ۴۵کیلوگرم حشیش در شهرری

کشف ۴۵کیلوگرم حشیش در شهرری
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری ۴۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این‌ماموریت یک قاچاقچی دستگیر شد.
کد خبر : ۶۴۲۲۶۰

به گزارش صراط به نقل از پایگاه خبری پلیس‌ شهرستان ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری پس از دریافت اخباری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط یک سوداگران مرگ، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کار اطلاعاتی دقیق و تعقیب و مراقبت، متهم را شناسائی و پس از کسب دستور قضائی، در یک عملیاتی وارد مخفیگاه وی شده و مقدار ۴۵ کیلوگرم حشیش جاسازی شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده مواد مخدر را از استان های جنوب شرقی تهیه و جهت توزیع در شهرستان های استان تهران منتقل کرده بود، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از اعتراف صریح به بزه انتسابی، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.


سرهنگ طرهانی در پایان خطاب به شهروندان گفت: پلیس با تمام توان و اشراف اطلاعاتی خود در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه کند و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ مطمئن باشند، پلیس به عنوان ضابط دستگاه قضائی به کسی اجازه جولان و قانون گریزی نخواهد داد. 

برچسب ها: مواد مخدر حشیش