۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
کاپیتان تیم ملی والیبال:

نه رئیس داریم که آشفته‌بازار را جمع کند و نه سرمربی

نه رئیس داریم که آشفته‌بازار را جمع کند و نه سرمربی
محمد موسوی به شرایط فعلی والیبال ایران که تکلیف سرمربی و ریاست فدراسیون مشخص نیست، انتقاد کرد.
کد خبر : ۶۴۲۳۶۳

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در سال ۲۰۲۴ از خرداد سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هفته اول در برزیل، هفته دوم در ژاپن و هفته سوم در فیلیپین به مصاف رقبای خود می‌رود.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ والیبال نقش مهمی در تعیین آخرین تیم‌های ملی که به المپیک پاریس راه خواهند یافت، ایفا خواهد کرد. نتیجه هر مسابقه مرحله مقدماتی بر رده‌بندی جهانی والیبال تأثیر می‌گذارد و در پایان دور مقدماتی آخرین تیم‌های راه‌یافته به المپیک مشخص خواهند شد.

محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال پس از علام میزبان‌های این مسابقات از شرایط فعلی والیبال انتقاد کرد. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «مهمترین رقابت برای صعود به المپیک، لیگ ملت‌های سال آینده است و ما به جای تلاش برای گرفتن میزبانی مخصوصا در هفته اول، دنبال رییس می‌گردیم که این آشفته بازار را جمع کند. چه مظلوم بازیکن که سال آینده بعد از یک شکست دیگر باید حرف بشنود. کسی از اصل داستان خبر ندارد که تیم چطور باید خود را برای مسابقات آماده کند وقتی هنوز نه رییس دارد نه مربی.

آدم‌های جالبی هستیم. جزو کسانی بودم که از لیگ کوتاه مدت ایران انتقاد کردم، اما دقیقا سالی که المپیک برگزار می‌شود، همه لیگ‌های دنیا چند هفته لیگ را کوتاه‌تر برگزار می‌کنند، اما برای ما دقیقا برعکس یک ماه طولانی‌تر شد. حرف زیاد، اما از حوصله خارج است.»

وزارت ورزش و جوانان به تازگی وحید مرادی نایب رییس فدراسیون والیبال را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد، اما هنوز وضعیت برگزاری انتخابات مشخص نیست. از طرف دیگر سرمربی تیم ملی والیبال هنوز مشخص نشده و مذاکرات با ۶ گزینه نهایی سرمربیگری تیم، به دلیل پایان دوره ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال متوقف شده است.