۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

دیدن رونالدو فرماندار ناکازاکی را برکنار می‌کند!

دیدن رونالدو فرماندار ناکازاکی را برکنار می‌کند!
کنگو اویشی، فرماندار شهر ناکازاکی، ممکن است به دلیل تماشای بازی کریستیانو رونالدو مقابل پاری سن ژرمن شغل خود را از دست بدهد.
کد خبر : ۶۴۲۷۱۶

به گزارش همشهری آنلاین، حضور فرماندار ناکازاکی در بازی دوستانه النصر با پاری سن ژرمن در ژاپن جنجال به پا کرده است. طبق گزارش مارکا، کنگو اویشی فرماندار ناکازاکی، برای تماشای بازی دوستانه النصر مقابل پاری سن ژرمن، از بودجه دولتی استفاده کرده است. این مسابقه ماه جولای در شهر اوزاکا، در فاصله ۵۳۷ کیلومتری ناکازاکی برگزار شده بود.

اویشی ادعا می‌کند که بلیت سفر به ناکازاکی را با هزینه شخصی خریداری کرده اما هزینه اقامت و سفر او از بودجه دولتی خرج شده است. اویشی در حالی برای تماشای این بازی سفر کرده بود که باید در جلسه مهم فرمانداران شرکت می‌کرد اما به بهانه دیدار با رونالدو در این جلسه غیبت داشت.

او همچنین تایید کرده که هدف از این جلسه صحبت با رونالدو برای شرکت در یک پروژه تبلیغاتی بود. در همین حال برخی رسانه‌های ژاپنی تایید کرده‌اند که گفته اویشی صحت ندارد.

بر همین اساس تقاضاها برای استعفای اویشی در حال افزایش است و برخی هم معتقدند که او به عنوان فرماندار ناکازاکی به دنبال پیشرفت شهر بوده و نباید از سمتش برکنار شود.

النصر و پاری سن ژرمن در بازی دوستانه نامبرده در اوزاکا به تساوی بدون گل رسیدند و نیمار پس از آن بازی به الهلال عربستان ملحق شد.