۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
جزئیات جدید از حمله تروریستی به مقر انتظامی؛

مقام ارشد امنیتی: منطقه محاصره شده است / جیش‌الظلم مسئولیت حمله را برعهده گرفت

مقام ارشد امنیتی: منطقه محاصره شده است / جیش‌الظلم مسئولیت حمله را برعهده گرفت
میراحمدی با بیان اینکه تروریست‌هایی که شامگاه گذشته به مقر انتظامی حمله کرده اند تعدادی از کشته هایشان را با خود برده اند، تصریح کرد: طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم.
کد خبر : ۶۴۳۰۷۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در مورد جزئیات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می‌زنند.

وی افزود: ولی نیروهای کمکی با رشادت با وجود برقرار بودن کمین و تقدیم ۲ شهید خودشان را به محل درگیری می‌رسانند و موفق می‌شوند کلانتری را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند که ۲ نفر از آن‌ها نیز به درک واصل شدند، یک نفر نیز مجروح و دستگیر شد و بقیه هم متواری شدند.

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه تروریست‌ها تعدادی از کشته‌هایشان را با خود برده‌اند، تصریح کرد: طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم.

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفته بود: در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک ۱۲ تن به شهادت رسیدند.

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز، اظهار کرد: در حمله تروریستی که از ساعت ۱۲ شب روز گذشته در مقر فرماندهی شهرستان راسک رخ داد، ۱۲ مأمور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.