۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
جزئیات حادثه تروریستی کلانتری راسک از سوی معاون وزیر کشور

تروریست‌ها موفق به فرار به آن سوی مرزها نشدند

تروریست‌ها موفق به فرار به آن سوی مرزها نشدند
معاون وریر کشور گفت: تروریست ها موفق به فرار به آن سوی مرزها نشده و منطقه در محاصره است و سایر تروریست ها دستگیر خواهند شد.
کد خبر : ۶۴۳۱۰۰

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تروریست‌ها در محاصره بوده و از مرزهای کشور خارج نشده‌اند.

مجید میراحمدی در تشریح آخرین وضعیت درگیری با تروریست‌ها در راسک، اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد امروز، بر اساس برآوردهای اولیه نزدیک به ۱۰ نفر از تروریست‌های صهیونیستی به یکی از مقرهای انتظامی در شهرستان راسک حمله می‌کنند و برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می‌زنند.

وی ادامه داد: نیروهای کمکی با تقدیم دو شهید موفق شدند از کمین عبور کرده و خود را به کلانتری برسانند و در اثر تبادل آتش سنگین و برتری نیروهای خودی، تروریست ها مجبور به فرار شدند.

میراحمدی همچنین گفت: در این حادثه تروریستی ۱۱ نفر از نیروهای فراجا شهید و ۶ نفر مجروح شدند.

معاون وزیر کشور گفت: تروریست‌ها هم تلفاتی داده اند که تعدادی از آنها را با خود بردند ولی یک نفر از آن‌ها هم در اختیار ماست و یک نفر هم زنده دستگیر شده و در اختیار نیروهای اطلاعاتی انتظامی است.

وی افزود: تروریست ها موفق به فرار به آن سوی مرزها نشده و منطقه در محاصره است و سایر تروریست ها دستگیر خواهند شد.

بامداد امروز جمعه، تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک حمله کردند که در این حمله تعدادی از افسران و سربازان به شهادت رسیدند.