۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
گزارش؛

نگاهی به قسمت اول گناه فرشته

نگاهی به قسمت اول گناه فرشته
حامد عنقا پس از کارهای متعدد با بهرنگ توفیقی و محمدحسین لطیفی، اینبار و با «گناه فرشته»، پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته است .
کد خبر : ۶۴۳۸۲۹

به گزارش صراط، حامد عنقا که پیش‌ازاین بیشتر کار طراحی داستان و نویسندگی آثار پر مخاطبی همچون، آقازاده، سریال پدر و فیلم سینمایی غریب را بر عهده داشته است اینبار در قامت طراح، نویسنده و تهیه‌کننده و کارگردان خیز بلندی به سمت رکورد پرطرف‌دارترین سریال شبکه نمایش خانگی برداشته است .

گناه فرشته که روز گذشته اولین قسمت آن از پلتفرم فیلیمو منتشر شد در نگاه اول سریالی پرکشش و جذاب ارزیابی می‌شود. با اینکه ابتدای داستان از لحاظ معرفی کاراکترها و روابط میان آنها،با تعلیقی بیش از حد و خارج از عرف و تا حد زیادی مبهم مخاطب را گیج می‌کرد؛ ولی رفته‌رفته و با نزدیک‌شدن به نیمه، کمی داستان رنگ و بودی عادی به خود گرفت، با اینکه همچنان رابطه «مشفق» با مابقی کاراکترها کمی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

شهاب حسینی در نقشِ ناجی و وکیلی متمول و زخم‌خورده شاید قرار است با کمی تغییراتِ خلقی و اساسی، جایگاهِ «سینا مهراد» را در آقازاده بگیرد. بازی و تیپ‌سازی بی‌نقص شهاب حسینی در این قسمت بیش از بقیه به چشم آمد و دوباره ثابت کرد که می‌تواند در هر نقشی خوش بدرخشد. بقیه کاراکترها در حد و اندازه خودشان بودند و هنوز نمی‌شود به طور کامل در مورد آنها قضاوت کرد .

مورد خاص این سریال استفاده از نفس بازغی، دختر پژمان بازغی بود که برای اولین‌بار مقابل دوربین قرار گرفته بود و با اینکه آثار استرس در بازی آن مشهود بود؛ ولی تا حد زیادی توانسته از پس کاراکتر بربیاید.

احساس بر این است که حامد عنقا باسابقه ساخت سریالی همچون آقازاده که توانست اقبال عمومی را به دست آورد، می‌تواند گناه فرشته را هم به محبوبیت برساند. حضور شهاب حسینی و امیر آقایی و مهدی سلطانی و همچنین فیلمنامه‌ای مهیج و معمایی و پیداکردن مجرم، از سری نکاتی است که می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند .

مخاطبی که به‌تازگی سریال پوست شیر را به تماشا نشسته و از قضا با آن ارتباط برقرار کرده و حتماً منتظر دیدن سریالی در این ژانر و در حد و اندازه‌های پوست شیر است.

 

نویسنده: علی کلانتری

برچسب ها: گناه فرشته گزارش