۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

عزم وزارت دفاع برای بومی سازی

یکی از برنامه های ما در وزرات دفاع، بومی سازی محصولات نظامی است که البته درصد بالای این محصولات بومی است اما در سال تولید ملی با قوت و قدرت این مسیر را دنبال خواهیم کرد.
کد خبر : ۶۴۴۰۸
به گزارش صراط به نقل از مهر، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این وزارتخانه در سال تولید ملی عزم خود را برای بومی سازی محصولات دفاعی جزم کرده است و امیدواریم بتوانیم به برنامه هایی که در نظر گرفته ایم دست یابیم.

سردار احمد وحیدی با اشاره به برنامه های این وزارتخانه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: یکی از برنامه های ما در وزرات دفاع، بومی سازی محصولات نظامی است که البته درصد بالای این محصولات بومی است اما در سال تولید ملی با قوت و قدرت این مسیر را دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین در سال تولید ملی، صنایع دفاع به بخش عمومی کشور برای ساخت بعضی تجهیزات و محصولاتی که در داخل تولید می شود  کمک می کند و امیدواریم بتوانیم برنامه های خود در سال تولید ملی را به خوبی محقق و اجرایی کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع ‌افتخار دارد از طریق سازمان اتکا و با بهره‌گیری از صنایع و مراتع در اختیار با حضور مؤثر ‌به ایفای نقش در توسعه ملی بپردازد.