۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

صفایی بوشهری: اندیشه‌های رهبر انقلاب ۱۰۰ سال از زمان جلوتر است

صفایی بوشهری: اندیشه‌های رهبر انقلاب ۱۰۰ سال از زمان جلوتر است
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه اندیشه‌های مقام‌معظم‌رهبری ۱۰۰ سال از زمان جلوتر است، بیان کرد: این اندیشه‌ها یک نگاه جامع به زندگی دنیا و فرادنیای انسان دارد و همه ابعاد پیشرفت در زمینه‌های مختلف را در بر می‌گیرد.
کد خبر : ۶۴۴۲۸۰

به گزارش صراط به نقل از فارس ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در آیین رونمایی از مجموعه آثار ۴۰ جلدی رهبری معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر، اظهار داشت: خداوند آخرین معجزه خود را در قالب کتاب نازل کرده، بنابراین کتاب یک مقوله آسمانی است.

وی با بیان اینکه کتاب یک هدیه بزرگ الهی است که خداوند خودش آفریده و توان آفرینش آن را در حد انسانی به انسان‌های فرهیخته داده است، افزود: آفرینش کتاب یک کار الهی و مقوله عرشی و دارای قداست است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه کتاب عصاره عمر و نماد حیات یک نویسنده است، عنوان کرد: یکی از عوامل استمرار حیات فرافیزیک انسان تالیف کتاب است، چون بعد از خودش این کتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: وقتی یک شخصی کتاب نسخه خطی سال پنجم هجری قمری دارد و ما الان از آن استفاده می‌کنیم و بر ما موثر واقع می‌شود، این تاثیر نشان می‌دهد نویسنده وجود دارد چون کتابش بر ما تاثیرگذار است.

صفایی بوشهری ابراز کرد: کتاب‌هایی که در مسیر رشد و هدایت و آموزش آموزه‌های بزرگی ما مسلمانان هستند، جنس‌شان عرشی و مانند قرآن اثرگذار هستند.

وی با تاکید براینکه مقوله کتاب یک مقوله فوق‌العاده مهم و زیبا و اثرگذار است، گفت: امیدواریم اصحاب قلم استان بوشهر همچنان بتوانند آثار فاخر تولید کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با عنوان اینکه از زمان ابن نوح سیرافی  تا الان هزار و ۲۰۰ جلد کتاب فاخر از جامعه روحانیت در استان بوشهر داریم، افزود: اصحاب دانشگاه و قلم استان بوشهر نیز کتاب‌های زیادی نوشته‌اند.

وی با بیان اینکه کتاب تصانیف‌العلما به‌زودی در بوشهر چاپ می‌شود،  خاطرنشان کرد: امیدواریم کتاب‌های نویسندگان استان بوشهر در یک دانش‌نامه تالیف و یک بانک اطلاعاتی تشکیل شود که کار بزرگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه اندیشه‌های مقام‌معظم‌رهبری ۱۰۰ سال از زمان جلوتر است، بیان کرد: این اندیشه‌ها یک نگاه جامع به زندگی دنیا و فرادنیای انسان دارد و همه ابعاد پیشرفت در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، نظامی و دفاعی و حتی علم و فناوری را در بر می‌گیرد.

وی افزود: اندیشه‌های مقام‌معظم‌رهبری درباره دانشگاه، حوزه، پیشرفت و ... در طول تاریخ کم‌نظیر است و الان ۴۰ جلد کتاب از رهنمودهای ایشان در عرصه‌های مختلف رونمایی می‌کنیم که این اندیشه‌ها ایران اسلامی را در جغرافیای جهان و نظم نوین جهانی دارای چنان اقتداری کرده که تاثیرگذار است.

برچسب ها: رهبر اندیشه