۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

قاتل شهید محمد ابراهیمی به دار مجازات آویخته شد

قاتل شهید محمد ابراهیمی به دار مجازات آویخته شد
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارق مسلحی که سال 83 یکی از ماموران فراجا را به شهادت رسانده و متواری شده بود سحرگاه امروز در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر : ۶۴۴۳۷۸

به گزارش صراط به نقل از فارس ، سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: سال ۸۳ اعضای باندی ۳ نفره اقدام به سرقت مسلحانه از بانکی در شهرستان نجف آباد می‌کنند ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان به محض اطلاع از این موضوع در محل حضور یافته و با سارقان درگیر می‌شوند.

وی افزود: در این درگیری استوار دوم محمد ابراهیمی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

هاشمی فر گفت: سردسته این باند که از صحنه متواری و چندین سال زندگی مخفیانه‌ای داشت در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، سرانجام با گذراندن مراحل قضائی و تایید حکم اعدام از سوی دیوان عدالت اداری سحرگاه  امروز در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن قدردانی از دستگاه قضائی و قضات این پرونده تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی، بازوی توانمند نظام برای ایجاد امنیت، اصلاح و برقراری امنیت در جامعه هستند و مجرمان و قانونشکنان بدانند از دست پرتوان مجریان عدالت راه فراری نخواهند داشت.

برچسب ها: قاتل شهید