۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

سرپرست فدراسیون والیبال: معروف علاقه‌مند است خودش سرمربی تیم ملی باشد

سرپرست فدراسیون والیبال: معروف علاقه‌مند است خودش سرمربی تیم ملی باشد
سرپرست فدراسیون والیبال از شرکت نکردن محمدرضا داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال خبر داد.
کد خبر : ۶۴۴۴۹۴

به گزارش صراط به نقل از ایسنا ، وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال که در برنامه ورزش و مردم شرکت کرده بود، اعلام کرد که محمدرضا داورزنی در انتخابات این فدراسیون شرکت نمی‌کند. 

مرادی در مورد حضور داورزنی در انتخابات تصریح کرد: فکر می‌کنم تصمیم به شرکت در انتخابات را ندارد. تا جایی که اطلاع دارم قصد ندارد در انتخابات شرکت کند.

او در مورد زمان احتمالی برگزاری انتخابات گفت: منتظر نظر وزارت ورزش هستیم و به وزیر هم گفتم هر زمان که بگویید آماده برگزاری هستیم. کارهای مقدماتی و ثبت نام ها انجام شده است و منتظر تایید صلاحیت ها هستیم. 

مرادی همچنین در مورد سعید معروف گفت: از قول من نقل شده که مربیگری برای سعید معروف زود است اما من اینطور نگفته‌ام و معتقدم سعید معروف ظرفیت بسیار بزرگی برای آینده والیبال ایران است. در مورد معروف دو بحث بود وجود داشت اول اینکه خودش مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد و از تجربه‌اش استفاده کند و بحث دوم این بود که در کنار یک مربی بزرگ به عنوان دستیار فعالیت کند تجربه بیاندوزد و بعد کارش را روان‌تر در تیم ملی ایران ادامه دهد. نظر خود معروف این بود که به صورت مستقل مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد. اشکالی هم نمی‌توان به او گرفت چون به هر حال صاحب نظر است. 

او ادامه داد: برخی ایراد می‌گیرند که سعید معروف تجربه مربیگری ندارد اما توجیه خود آقای معروف این است که گربیچ هم وقتی مسئولیت قبول کرد تجربه‌ای نداشت. ما هنوز در مورد بودن یا نبودن سعید معروف به نتیجه نرسیده‌ایم و در حال حاضر جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال است. علاقه معروف این است که خودش مسئولیت مستقیم تیم را برعهده داشته باشد.

او در مورد سه گزینه خارجی هدایت تیم ملی والیبال نیز تاکید کرد: این هفته با مربیان خارجی تماس ویدیویی داشتم و چکیده آن را ابتدا به شورای فنی و سپس به کمیته فنی می‌بریم. من از اعضا خواستم با مطالعه کامل بیایند و براساس تجربیات قبل یا ذهنیت خود در مورد گزینه‌ها صحبت نکنند. 

مرادی در پاسخ به سوال مجری برنامه که شما هم حواله خودرو به والیبالیست‌ها می‌دهید؟ گفت: اگر شما حواله را آماده کرده‌اید، بفرمایید تا بدهیم (با خنده). بچه‌ها وقتی مقام قهرمانی می‌آوردند توقع توجه و حمایت دارند اما به نظرم باید حد قابل قبولی باشد. اگر به یک گروه در حد ۱۰۰ توجه شود و به دیگری نشود، درست نیست.

او ادامه داد:کارهای بسیاری در حوزه ساخت و ساز و توسعه زیرساخت‌ها کشتی انجام شده و بچه‌هایشان هم قهرمان می‌شوند یا وقتی والیبالیست‌های جوان قهرمان جهان شدند انتظار پاداش دارند. امیدوارم این مشکلات با تدبیر دولت حل شود.  

مرادی در مورد اینکه گفته می‌شود سرپرست مسئولیت کمتری نسبت به رییس فدراسیون دارد، گفت: این حرفی که می‌زنند ما را دچار مشکل می‌کند چون من می‌خواهم با اسپانسر صحبت کنم می‌گویند ممکن است مرادی چند ماه دیگر نباشد یا الان می‌خواهم سرمربی انتخاب کنم. سرپرست با رئیس فدراسیون هیچ فرقی ندارد و همان مسئولیت‌ها را دارد. ما که نمی‌توانیم کار را بخوابانیم.

برچسب ها: والیبال معروف