۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

معاون رییس جمهور: دولت، صادق‌الوعد به همه تعهدات خود است

معاون رییس جمهور: دولت، صادق‌الوعد به همه تعهدات خود است
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: خوشبختانه مصوبات سفر اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد و دولت در راستای تعهدات خود تاکنون صادق‌الوعده بوده است.
کد خبر : ۶۴۴۸۷۸

به گزارش صرط به نقل از مهر، محسن منصوری ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه مصوبات سفر اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد و دولت در راستای تعهدات خود تاکنون صادق‌الوعده بوده است.

وی با بیان اینکه اردبیل با تلاش مسؤولان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، گفت: در دور دوم سفرها مصوبات بسیار خوبی را در بخش‌هی مختلف شاهد هستیم که مانعی بر سر راه انجام تعهدات در حوزه‌های مختلف در دولت سیزدهم وجود ندارد و قطعاً پروژه‌های مهم و زیربنایی این استان نیز معطل تأمین اعتبار نخواهند شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: در کنار طرح‌های عمرانی و زیربنایی، دولت سیزدهم به تکمیل طرح‌های اقتصادی و تولیدی نیز کمک می‌کند که در این استان سال آینده ۱۵ واحد تولیدی با اشتغال بالای یک‌هزار نفر راه‌اندازی خواهد شد که منابع مورد نیاز و اعتبارات کم‌بهره برای این طرح‌ها در اولویت واریزی قرار می‌گیرد.

منصوری با بیان اینکه در دور دوم سفرها تعهدات کمتری را متوجه نهادهای انقلابی نظیر بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی کردیم چرا که این دستگاه‌ها استقلال مال و اجرایی دارند و نمی‌توانیم فشاری بر آنها وارد کنیم، گفت: قرار است در ماه‌های آینده رئیس جمهور دومین سفر خود را به استان اردبیل انجام دهد که در کنار افتتاح پروژه‌های مهم و زیربنایی، برای توسعه و پیشرفت استان تصمیم‌گیری مناسبی نیز انجام می‌شود.

وی از پیگیری‌ها برای انجام تعهدات بانک‌ها و پرداخت تسهیلات خبر داد و اضافه کرد: تلاش بر این است تا صد درصد این تعهدات انجام شده و در سفر دوم رئیس جمهور نیز منابع مناسب برای طرح‌های نیمه‌تمام استان اردبیل اختصاص یابد.

معاون اجرایی رئیس جمهور به کارهای بزرگ انجام شده در حوزه سدها اشاره کرد و گفت: سدهای گیوی، عمارت و عنبران که سال‌ها با مشکل مواجه بود٬ گره آن با تلاش‌های انجام شده باز شده و برای استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی