۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

توضیحات وزیر کشور درباره حادثه تروریستی: اوضاع در کرمان عادی است/ در کوتاه‌ترین مدت پاسخ کوبنده خواهیم داد

توضیحات وزیر کشور درباره حادثه تروریستی: اوضاع در کرمان عادی است/ در کوتاه‌ترین مدت پاسخ کوبنده خواهیم داد
وزیر کشور درباره حادثه امنیتی گلزار شهدای کرمان توضیح داد.
کد خبر : ۶۴۵۰۱۰

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد وحیدی وزیر کشور درباره حادثه امنیتی گلزار شهدای کرمان گفت: شمار شهدای ما بالغ بر ۱۰۰ نفر است؛ البته مجروحین عزیز ما هم در بیمارستان‌ها در حال درمان هستند. این توطئه جدید ادامه همان توطئه‌هایی است که دشمنان مدت‌ها به دنبال آن بودند که با هوشیاری و اقدامات امنیتی جمعی دستگیر شدند. طبعا پاسخ کوبنده دستگاه‌های امنیتی و انتظامی آن‌ها را دنبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: این اقدامات بزدلانه علیه افرادی انجام شد که میخواستند سردار دل‌ها و اسطوره مقامت را گرامی دارند.دشمنان نمیپسندند که این سیلی را که از محور مقاومت خوردند  و این  انتقام را از زنان و کودکان گرفتند. همه چیز  در کنترل است و مردم نگران نباشند  و نیرو‌های امنیتی و انتظامی ما هشیار هستند.

وزیر کشور افزود: امیدواریم این مسیر طوفانی مردم عزیز ما ادامه دار باشند و اشتباه است اگر گمان کنند با جنایات ور میتوانند عزم ملت ما را تضعیف کنند. انشاالله این مسیر عظیم انقلاب ما جلو خواهد رفت. دستگاه‌های امداد و نجات در حال امداد هستند و دستگاه‌های اطلاعاتی هم در حال پیگیری هستند.

وی درباره عامل این جنایت نیز گفت :  حال بررسی است البته اطلاعاتی داریم، اما بهتر است زمان قطعی شدن اعلام میکنیم. به شایعات توجه نکنیم، زیرا دشمن در تلاش برای جنگ روانی خواهد بود.