۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
انتظار سرخ پوشان به سرآمد؛

گزینه اول جانشینی یحیی گل محمدی؛ برانکو

گزینه اول جانشینی یحیی گل محمدی؛ برانکو
برانکو گزینه نخست مدیران پرسپولیس محسوب می‌شود. مدیران پرسپولیس امشب با برانکو مذاکره می کنند.
کد خبر : ۶۴۵۳۷۷

به گزارش پایگاه خبری صراط، رضا درویش امروز رسما اعلام کرد همکاری یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده و ده گزینه خارجی مدنظر سرخ پوشان هستند. نکته اینکه درویش اعلام کرد قرار است از هر ده نفر برنامه بگیرند.

پیگیری ها نشان می دهد گزینه اول مدیران پرسپولیس، برانکو است، سرمربی ای که نزد هواداران پرسپولیس هم از محبوبیت خاصی برخوردار است و آن ها امیدوارند مرد کروات دوباره برگردد.

قرار است امشب مذاکره ای بین نمایندگان باشگاه پرسپولیس و برانکو شکل بگیرد. این دور اول مذاکرات است و به نظر می رسد خود برانکو هم تمایل دارد بعد از جام ملتهای آسیا بار دیگر هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد.

نمایندگان پرسپولیس اعلام کرده اند با توجه به اینکه قرارداد برانکو تا پایان جام ملتهای آسیا است، مشکلی ندارد در مقطع فعلی با او مذاکره کنند و از همین رو به سراغ مرد کروات رفته اند و از امشب مذاکرات آغاز می شود.

گویا برانکو نگران مشکلات مالیاتش است که رضا درویش چندین بار تاکید کرده برطرف شده ولی مدیران پرسپولیس برای اینکه خیال مرد کروات راحت شود، از اداره مالیات در این خصوص استعلام نهایی را خواهند گرفت.

در حال حاضر اولین و جدی ترین گزینه پرسپولیس، برانکو است و اگر او منتفی شود، مدیران پرسپولیس سراغ بررسی گزینه های دیگر می روند.

منبع: طرفداری