۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

سرگردانی مسافران بخاطر نقص فنی در خط چهار مترو پایتخت

نقص فنی در خط چهار مترو تهران برای ساعتی موجب اختلال در حرکت قطارها و همچنین سرگردانی مسافران در ایستگاه‌های این خط شد.
کد خبر : ۶۴۵۶۵۱

به گزارش صراط به نقل از ایرنا، خط چهار مترو یکی از پر مسافرترین خطوط هفت گانه مترو پایتخت است که در ساعات اولیه صبح امروز/ چهارشنبه/ بدلیل عدم اعزام به موقع قطار ایستگاه‌های این خط از جمله میدان آزادی، شادمان، توحید، تئاتر شهر، میدان فردوسی مملو از جمعیت بود و بسیاری از مسافران قید مترو سواری را زدند و برای عزیمت به محل کار خود از تاکسی و اتوبوس استفاده کردند.

این اختلال موجب شد ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در ساعات ابتدایی صبح در حدفاصل خیابان آزادی تا میدان فردوسی مملو از جمعیت شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه علت نقص فنی در خط چهار را قطع برق قسمتی از این خط اعلام کرد.

هادی زند افزود: در ساعت ۶:۲۷ امروز در حدفاصل ایستگاه تئاتر شهر تا توحید با این نقص فنی روبرو شدیم.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران اعلام کرد: با تلاش کارشناسان و مهندسان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه این مشکل در ساعت ۷:۱۰ برطرف و سرویس دهی در این خط از سر گرفته شد.

به گفته زند، هم اکنون حرکت قطار‌های خط چهار مترو تهران طبق برنامه و منظم در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، خط چهار مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۲۲.۴ کیلومتر با ۲۰ ایستگاه است که این خط از ایستگاه شهید کلاهدوز واقع در بوستان پیروزی نزدیک بزرگراه دوران در شرق تهران شروع شده و در ایستگاه علامه جعفری واقع در خیابان پروانهٔ شمالی، نبش بزرگراه علامه جعفری در غرب تهران به پایان می‌رسد.

خط چهار تنها خط مترو تهران است که با تمامی خطوط یک تا هفت تقاطع دارد؛ این خط در ایستگاه میدان شهدا با خط ۶، در ایستگاه دروازه شمیران با خط ۲، در ایستگاه دروازه دولت با خط یک، در ایستگاه تئاتر شهر با خط سه، در ایستگاه توحید با خط هفت، مجدداً در ایستگاه شادمان با خط ۲، در ایستگاه بیمه با انشعاب خط چهار و در ایستگاه ارم سبز با خط پنج تقاطع دارد و بخش عمده‌ای از آن از زیر خیابان‌های پیروزی، انقلاب و آزادی می‌گذرد.

برچسب ها: مترو مسافر