۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
رییس پلیس مواد مخدر گیلان خبر داد؛

کشف بیش از ۲۷ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان

کشف بیش از ۲۷ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۲۷ کیلو و ۴۱۸ گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح ۲ روزه ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.
کد خبر : ۶۴۵۹۰۱

به گزارش صراط به نقل از مهر ، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۱ کیلو و ۵۵۶ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۸۰ گرم هروئین، یک کیلو و ۴۱۹ گرم حشیش، یک کیلو و ۱۹۸ گرم شیشه و ۱۱ کیلو و ۹۶۵ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان بیان داشت: در این راستا، ۳۲۵ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.