۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۳

نگرانی برای همجنسگرایان ایرانی!

تزلزل خانواده ها و بی بندوباری را در غرب می تواند اولین نشانه های ترویج همجنسگرایی در آن کشورها دانست و افزود: یکی از تاثیرات همجنسگرایی بر جوامع بشری کاهش جمعیت و عدم تشکیل خانواده در کشورهای غربی است. در حالیکه اسلام خانواده را اصلی ترین رکن جامعه معرفی می کند.
کد خبر : ۶۴۶۷۵
به گزارش صراط به نقل از فرهنگ نیوز؛ روز گذشته بی بی سی فارسی و رادیو زمانه در مقاله های جداگانه ای با عناوین « قوانین کیفری ایران، تهدیدی مضاعف برای همجنسگرایان» و «مشکلات همجنسگرایان در ایران» نگرانی خود را بابت همجنسگرایان ایرانی ابراز داشتند!!!

هر دو مقاله توسط مریم حسین خواه فعال حقوق بشر! و روزنامه نگار دوره اصلاحات برای بی بی سی فارسی و رادیو زمانه نگاشته شده است. حسین خواه در « قوانین کیفری ایران، تهدیدی مضاعف برای همجنسگرایان» به بررسی قوانین کیفری در ایران علیه همجنسگرایان می پردازد و می گوید: «با همه تلاش‌های فعالان حقوق بشر و جامعه همجنسگرایان ایران برای احقاق حقوق دگرباشان جنسی، لایحه مجازات اسلامی که هشتم بهمن ماه ۱۳۹۰ به تایید نهایی شورای نگهبان رسیده و در انتظار ابلاغ دولت برای جایگزینی «قانون مجازات اسلامی» است، نیز همچون قانون مجازات اسلامی فعلی، رابطه جنسی دو مرد یا دو زن با یکدیگر را در زمره «حدود» قرار داده است. این لایحه با درنظر داشتن جنسیت متهمان و کیفیت و تکرار رابطه جنسی، کیفر صد ضربه شلاق یا اعدام را برای آنان تعیین کرده است.»

این فعال حقوق بشر! که در سال 86 به جرم نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی زندانی شده بود، در مقاله دیگرش که در سایت رایو زمانه منتشر شده است مشکلات همجنسگرایان در ایران را واکاوی می کند و بار دیگر قانون جمهوری اسلامی را مشکلات اصلی همجنسگرایان در ایران معرفی می کند. او همچنین چند ویدیو که در آن چند جوان مدعی می شوند همجنسگرایان ایرانی پناهنده به ترکیه هستند را نیز سند مقاله خود قرار داده است.

 

این مقالات و سخنان در حالی مطرح می شود که هنوز هیچ ارگان رسمی حتی وجود همجنسگرایان در ایران را تایید نکرده است. در حالیکه نگاه اسلام از زمان قوم لوط به همجنسگرایی کاملا واضح و روشن است و دین مبین اسلام همجنسگرایی را خلاف عزت نفس و شرافت انسانی می داند. تزلزل خانواده ها و بی بندوباری را در غرب می تواند اولین نشانه های ترویج همجنسگرایی در آن کشورها دانست و افزود یکی از تاثیرات همجنسگرایی بر جوامع بشری کاهش جمعیت و عدم تشکیل خانواده در کشورهای غربی است. در حالیکه اسلام خانواده را اصلی ترین رکن جامعه معرفی می کند.

حال پاسخ به این سوال که چرا رسانه های بیگانه نگران همجنسبازان در ایران هستند کمی آسوده تر از قبل می شود.با توجه به مطالب فوق می توان نتیجه گرفت همجنسگرایی دقیقا نقطه عکس آموزه های دینی و اسلامی است و به نظر می رسد دشمن برای نیل به اهداف شوم خود، بنیان خانواده ها در جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است و این همان هدفی است که در راستای آن دست به تبلیغ برای همجنسگرایی در ایران می زند.

دشمن،امروز نگران همجنسگرایی است و فردا حامی بدحجابان و بی حجابان در ایران می شود و فردا روزی فریاد آزادی در ایران سر می دهد. پس می توان نتیجه گرفت دشمن برا دشمنی هر روز به دنبال بهانه ای است و امروز همجنسگرایی بهانه است برای دشمنی بر علیه جمهوری اسلامی ایران.

 

نظرات بینندگان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
یه نگرانی دیگه برای سعید جونم
سام آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۲
یادتونه دکتر.................میگفت ما در ایران چیزی به اسم همجنسگرا نداریم..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۱۴
آخه همجنسگرایی شد کار
دین و ایمونتون مرده ، انسانیتتون کجا رفته؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۹
این رسانه ها از فرزندان شهید بهشتی حمایت میکنند از مرحوم منتظری ایت الله صانعی و.... واز جنبش عدالت طلب سبز پشتی بانی میکنند ان شا الله که برای دین و این که اسلام ناب برپا بشه بوده


شاید هم برای دفاع از باقی ماندگان قوم لوط بوده و این متدین بازی ها یه سرپوش واسه گول زدن یه عده بچه مسلون پاک دل ولی ساده بوده؟
غیرتی نشین منفی بدین جواب سوال رو بدین
سوال: دم خروس رو باور کنیم یاقسم حضرت عباس رو؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۱۲
همجنسگرايي از هر نظر به بدن ضربه خواهد زد و عامل فساد است