۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

همگرایی مطهری باجریان فتنه وانحرافی

نمایندگان مجلس می توانند رای به رد اعتبارنامه علی مطهری بدهند، چون اتهاماتي كه مطهري در نطق پیش از دستور خود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زده است، منطبق با بندهاي ١ و ٢ استراتژي "كميته خطر جاري" براي "فروپاشي از درون" در ايران است كه ميگويد بايد از داخل نظام و نهادهای حاکمیت به سپاه و وزارت اطلاعات ضربه و اتهام زد.
کد خبر : ۶۴۷۰۵
به گزارش صراط به نقل از بی باک، فضلی نژاد گفت: می توان نطق پیش از دستور علی مطهری علیه نهادی انقلابی مانند سپاه پاسداران را با نطق های چهره های رادیکال اردوگاه اصلاحات مانند «مصطفی تاج زاده» و... مقایسه تطبیقی کرد و نقاط مشترک و کلیدی آنها را دید. از سوی دیگر می توان کارنامه جریان انحرافی را در همین حوزه بازخوانی کرد و با نگاهی فنی، میان استراتژی آنان برای هجمه به نهادهای اطلاعاتی با استراتژی چهره هایی مانند موسوی خویینی ها در عصر اصلاحات، نقاط اشتراک متعددی را یافت. این اشتراکات، اغلب به این سبب است که این جریانها در زمین غرب، بازی میکنند.

پژوهشگر موسسه كيهان گفت: نمایندگان مجلس می توانند رای به رد اعتبارنامه علی مطهری بدهند، چون اتهاماتي كه مطهري در نطق پیش از دستور خود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زده است، منطبق با بندهاي ١ و ٢ استراتژي "كميته خطر جاري" براي "فروپاشي از درون" در ايران است كه ميگويد بايد از داخل نظام و نهادهای حاکمیت به سپاه و وزارت اطلاعات ضربه و اتهام زد. برای همین استقبال سریع و پوشش زنجیره ای سخنان وی را با تیترهای مشابهی علیه سپاه در رادیو فردا (ارگان سازمان سیا)، رادیو زمانه (وابسته به سرویس اطلاعاتی هلند) و رسانه های دولت انگلیس مانند بی. بی. سی و ده ها سایت دیگر صهیونیستی و آمریکایی شاهد بودیم.


پیام فضلی نژاد با ارائه پیشنهاد «رد اعتبارنامه علی مطهری در مجلس» افزود: نطق علی مطهری یک اتهام سیاسی و امنیتی به تمامیت حاکمیت جمهوری اسلامی است که عملکرد نهادهای نظامی و امنیتی، گویای ابطال و اثبات ناپذیری چنین اکاذیبی است. از این رو نمایندگان مجلس می توانند به این سبب در هنگام بررسی اعتبارنامه نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، اعتبارنامه علی مطهری را رد کنند. بدین ترتیب اصولگرایان با استفاده از ظرفیت های قانونی می توانند از حضور این منتخب تهران در مجلس به سبب از دست دادن شروط نمایندگی و صلاحیت های سیاسی لازم، جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه سخنان علی مطهری نشانه «همگرایی مرموز وی با جریان انحرافی» است، ادامه داد: در همين نقطه، همگرايي علي مطهري با جريان انحرافي دولت در يك افق مشترك امنيتي به چشم مي آيد و اين مي تواند يك نشانه از پروژه اي جديد باشد. جریان انحرافی در مقاطع مختلف کوشید تا به نهادهای نظامی مانند نیروی انتظامی را در موضوع عفاف و حجاب حمله سیاسی کند و نیز سودای سیطره بر سیستم اطلاعاتی را داشت که پروژه های آنان با تدبیر مقام معظم رهبری ناکام مانده است.

نویسنده کتاب «ارتش سری روشنفکران» با اشاره به «ظاهر فریبنده نطق مطهری علیه جریان انحرافی» اظهار داشت: علی مطهری امروز گرچه به ظاهر از سیاست دولت در موضوع حجاب انتقاد کرد، اما از سوی دیگر در نطق پیش از دستورش در همان زمینی بازی کرد، که جریان انحرافی و حلقه نفوذی در دولت نیز در آن بازی می کند. این زمین بازی، همان پروژه «کمیته خطر جاری» برای تضعیف نهادهای اطلاعاتی- نظامی برای کاهش قدرت امنیتی جمهوری اسلامی ایران از درون نظام است که نمونه آن را سال ۱۳۷۷ نیز در پروژه صهیونیستی «قتلهای زنجیره ای» دیدیم و امروز روشن است که در آن پروژه، کارگزاران فتنه سبز از نقش آفرینان اصلی بودند. از نگاه روش شناسانه، عقبه علی مطهری به جریان آقای هاشمی رفسنجانی و اردوگاه فتنه سبز می رسد و ایشان از کارگزاران فتنه همچنان دفاع می کند. عقبه جریان انحرافی نیز به اشکال آشکار و پنهان متعدد به همین ریشه ها ختم می شود. بنابراین، آبشخور سیاسی علی مطهری و جریان انحرافی در تخریب نهادهای انقلابی می تواند در یک نقطه متمرکز باشد؛ چنانکه هر دو در یک زمین، بازی می کنند. اصلاح طلبان برانداز نیز قبل از مرگ سیاسی خود در همین زمین، بازی می کردند. حالا هر سه جریان در کنار یکدیگر می کوشند تا از اقتدار برخی نهادهای حاکمیتی بکاهند؛ آن هم بر اساس دستور العمل کمیته خطر جاری در آمریکا.

فضلی نژاد گفت: می توان نطق پیش از دستور علی مطهری علیه نهادی انقلابی مانند سپاه پاسداران را با نطق های چهره های رادیکال اردوگاه اصلاحات مانند «مصطفی تاج زاده» و... مقایسه تطبیقی کرد و نقاط مشترک و کلیدی آنها را دید. از سوی دیگر می توان کارنامه جریان انحرافی را در همین حوزه بازخوانی کرد و با نگاهی فنی، میان استراتژی آنان برای هجمه به نهادهای اطلاعاتی با استراتژی چهره هایی مانند موسوی خویینی ها در عصر اصلاحات، نقاط اشتراک متعددی را یافت. این اشتراکات، اغلب به این سبب است که این جریانها در زمین غرب، بازی میکنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
مطهری با ید رسما" عذر خواهی کنه و دست رئیس جمهور رو ببوسه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۰
۲
مرسی اقای فضلی نژاد

حد اقل چند رای برای تایید اعتبار نامه یه نماینده باید باشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۰
۳
خواهش می کتم این موضوع را پیگیری کنید تا این عامل دشمن را از مجلس اخراج کنند
اریا
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم تقریبا همه مردم ایران را باید اخراج کنید چون تقریبا همه موافق با نظر اقای مطهری هستند
علي رضائي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام اقاي اريا چه اسم قشنگي انتخاب كردي ادم را ياد 3000 ميليارد ميندازه
شما از طرف خودتان وافراد بسيار كمي مثل خودتان اظهار فضل بفرماييد. لطفا"اقاي مطهري ترا به خدا ابروي پدر بزرگوارتان را نبريد. هرچند
به دانشگاه قران و كمالات وادب عمري جگرها خون شود تا يك پسر نصف پدر گردد.
بشرط كسب در دانشگاه قران وكمالات وادب
متشكرم
هرکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
یه اپسیلون انصافم بد نیستا
راسته که حرف حق تلخه
مگه سپاه معصومه که انتقاد به کارش گناهه
بابا معصومینم به انتقاد مردم گوش میدادن