۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

از بیمه فراگیر خانواده ایرانی خبر دارید؟

از بیمه فراگیر خانواده ایرانی خبر دارید؟
معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی طرح‌های جدیدی همچون بیمه زنان خانه دار و دانشجویان را ارائه کرده، اظهار کرد: در بیمه فراگیر خانواده ایرانی تمامی افراد خانواده شامل زنان خانه دار، خوداظهاری شغلی (صاحبان حرف و مشاغل آزاد)، دختران و فرزندان اعم از دانشجو در صورت احراز شرایط می‌توانند از خدمات بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی بهره‌مند شوند.
کد خبر : ۶۴۷۵۷۴

به گزارش صراط به نقل از ایسنا، مهدی دشتی روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در دیدار با رئیس اداره بهداشت و درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir مراجعه کنند و فرایند ثبت نام را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی ضمن اعلام آمادگی این اداره کل برای اعزام کارشناسان متخصص جهت آموزش و تشریح این طرح به کارکنان کمیته امداد افزود: ما به عنوان مسئول در این زمینه وظیفه اجتماعی خود می‌دانیم تا در جهت توسعه و ترویج بیمه فراگیر خانواده ایرانی گام‌های مثبتی برداریم.

فرید تشکری، رئیس اداره بهداشت درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز نیز در این جلسه ضمن استقبال از این طرح اظهار کرد: همکاری لازم جهت توسعه بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای مددجویان تحت پوشش و خانواده همکاران خود را با اداره کل تأمین اجتماعی استان خواهیم داشت.

وی در پایان از آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز برای معرفی تعدادی از مددجویان تحت پوشش خود جهت انعقاد قرارداد بیمه حرف و مشاغل آزاد بدون کمک دولت خبر داد و بیان کرد: در خصوص اطلاع رسانی این طرح به خانواده همکاران از طریق ارسال پیامک و توزیع بروشور نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/