۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
مهدی چمران مطرح کرد:

عدم واگذاری اتوبوس به تهران در یک دهه گذشته

عدم واگذاری اتوبوس به تهران در یک دهه گذشته
رئیس شورای شهر تهران نسبت به وضعیت حمل ونقل عمومی پایتخت گفت: در یک دهه گذشته اتوبوسی به تهران داده نشده بود که با همکاری شهرداری و دولت اتوبوس‌های جدید در حال وارد شدن است.
کد خبر : ۶۴۷۶۶۷

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیر هم سطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین که در قالب نود و چهارمین پویش امیدوافتخار صبح امروز با حضور هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی‌اصغر کمالی‌زاده؛ شهردار منطقه 4 و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای این پروژه علاوه بر کاهش مسافت تردد خودروها منجر به کاهش میزان کمی از آلودگی هوا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بسیار ضروری بود، گفت: تا پایان سال 7 پروژه دیگر در حوزه فنی عمرانی افتتاح به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین در یک بازه زمانی 9 ماهه ساخته شده است و این به معنای خدمتگزار چمران به شهروندان است و بتوانیم با اجرای چنین پروژه های شاهد ترافیک پیچیده ای در تهران نباشیم.

 

چمران در ادامه این مراسم با به وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت پرداخت و افزود: شهرداری تهران هر آنچه که تولید کنندگان اتوبوس داخلی بسازند خریداری می‌کند البته تعدادی که در ماه تحویل شهرداری می‌دهند تعداد زیادی نیست و تولیدکنندگان ماهیانه 50 تا 100 دستگاه اتوبوس به شهرداری تحویل می دهند. 

 

وی تصریح کرد: شهر تهران نیاز به چندین هزار دستگاه اتوبوس دارد تا عقب‌ماندگی سال‌های گذشته جبران شود به طوری که در یک دهه اتوبوسی به تهران داده نشده بود.

 

رئیس شورای شهر تهران گفت: در اوایل دهه 90 مدیریت شهری وقت اقدام به خرید اتوبوس‌های دوکابین کرد و اگر این اتوبوس‌ها خریداری نمی‌شد هم‌اکنون وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت وبه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیر هم سطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین که در قالب نود و چهارمین پویش امیدوافتخار صبح امروز با حضور هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی‌اصغر کمالی‌زاده؛ شهردار منطقه ۴ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای این پروژه علاوه بر کاهش مسافت تردد خودرو‌ها منجر به کاهش میزان کمی از آلودگی هوا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بسیار ضروری بود، گفت: تا پایان سال ۷ پروژه دیگر در حوزه فنی عمرانی افتتاح به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین در یک بازه زمانی ۹ ماهه ساخته شده است و این به معنای خدمتگزار چمران به شهروندان است و بتوانیم با اجرای چنین پروژه‌های شاهد ترافیک پیچیده‌ای در تهران نباشیم.

چمران در ادامه این مراسم با به وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت پرداخت و افزود: شهرداری تهران هر آنچه که تولید کنندگان اتوبوس داخلی بسازند خریداری می‌کند البته تعدادی که در ماه تحویل شهرداری می‌دهند تعداد زیادی نیست و تولیدکنندگان ماهیانه ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به شهرداری تحویل می‌دهند.

وی تصریح کرد: شهر تهران نیاز به چندین هزار دستگاه اتوبوس دارد تا عقب‌ماندگی سال‌های گذشته جبران شود به طوری که در یک دهه اتوبوسی به تهران داده نشده بود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در اوایل دهه ۹۰ مدیریت شهری وقت اقدام به خرید اتوبوس‌های دوکابین کرد و اگر این اتوبوس‌ها خریداری نمی‌شد هم‌اکنون وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت وحشتناک بودحشتناک بود

برچسب ها: اتوبوس واگذاری