۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

فوتبالیست‌های مازاد اروپا در راه لیگ برتر ایران

فوتبالیست‌های مازاد اروپا در راه لیگ برتر ایران
با پایان نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا باشگاه‌های ایرانی به سراغ نفرات مازاد این لیگ‌ها رفته‌اند.
کد خبر : ۶۴۷۷۲۶

به گزارش پایگاه خبری صراط، اگرچه نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران به‌طور رسمی از روز ۱۰ بهمن شروع شده و تا ۷ اسفند ادامه دارد، اما پنجره نقل و انتقالاتی اکثر کشور‌های مطرح و صاحب فوتبال در اروپا بسته شده است.

۳۱ ژانویه مطابق با ۱۱ بهمن‌ماه آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی در اکثر کشور‌های اروپایی بود. با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا حالا بسیاری از بازیکنان تیم‌های مختلف از لیست آن‌ها بیرون مانده‌اند و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

از این رو بسیاری از تیم‌های لیگ برتری ایران که تا ۷ اسفند برای جذب بازیکن جدید فرصت دارند، به دنبال نفرات بیرون مانده از اروپا خواهند رفت تا سهمیه‌های خارجی خود را با این بازیکنان پُر کنند.

جست‌وجوی تعدادی از مربیان شاغل در لیگ برتر روی بازیکنان خارجی آزاد شروع شده و حتی برخی باشگاه‌ها برای این منظور جای خالی نیز در لیست خود نگه داشته‌اند.

به نظر می‌رسد در روز‌های آینده شاهد حضور تعدادی از نفرات خارجی بیرون مانده از پنجره نقل و انتقالاتی اروپا در لیگ برتر ایران باشیم که با تیم‌های داخلی قرارداد همکاری امضا می‌کنند. خارجی‌هایی که شاید بتوانند نقاط ضعف تیم‌های لیگ برتری را پوشش بدهند و به بالارفتن کیفیت مسابقات هم کمک کنند.

منبع: ورزش سه