۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

جزئیات فروش فوری ایران خودرو برای دهه فجر/ کدام محصولات و با چه قیمتی؟

جزئیات فروش فوری ایران خودرو برای دهه فجر/ کدام محصولات و با چه قیمتی؟
طی روز‌های اخیر با نزدیک شده به دهه فجر و در تاریخ هفتم بهمن ماه ایران خودرو و سایپا اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای برای فروش فوری خودرو به مناسبت دهه فجر نمودند.
کد خبر : ۶۴۷۸۳۳

به گزارش صراط نیوز، طی روز‌های اخیر با نزدیک شده به دهه فجر و در تاریخ هفتم بهمن ماه ایران خودرو و سایپا اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای برای فروش فوری خودرو به مناسبت دهه فجر نمودند.

به گزارش زی‌سان، این اطلاعیه‌ها عمدتا شامل خودرو‌های پرفروش بازار می‌شود و قرار است که شرکت ایران خودرو با شرایطی که تعیین کرده به متقاضیان با وعده تحویل سه ماهه خودرو تحویل بدهد.

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آن‌ها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

در فراخوانی که ابتدای بهمن ماه توسط ایران خودرو منتشر شد متقاضیان ثبت نام دنا پلاس اتومات توربو و آپشنال باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو متقاضیان می‌توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند، اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد.

از طرف دیگر شرکت سایپا نیز برای دهه فجر فروش فوری دارد. در فروش جدید سایپا محصولاتی شامل پراید وانت، نیسان وانت، کوییک، زوتی و اطلس قرار دارند. گران‌ترین خودروی این فروش فوری مربوط به زوتی DL ۵ با قیمت ۱ میلیارد و ۵۹ میلیون تومان است که موعد تحویل آن نیز ۹۰ روز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ثبت نام