۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
پس از استعفای محمود فکری؛

مسعود شجاعی سرمربی هوادار شد

مسعود شجاعی سرمربی هوادار شد
باشگاه هوادار به طور رسمی مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.
کد خبر : ۶۴۸۷۷۰

به گزارش صراط به نقل از ورزش سه، هواداری‌ها پس از استعفای محمود فکری و جدایی این سرمربی پیش از پایان نیم فصل، به سرعت دست به کار شدند تا سرمربی جدید خود را به خدمت بگیرند.

در شرایطی که نام‌هایی مثل مهدی رحمتی، رسول خطیبی و حتی مازیار زارع برای سرمربیگری این تیم تهرانی مطرح شده بود، اما مدیران این باشگاه سراغ یک گزینه جوان‌تر رفتند و سکان هدایت هوادار را به مسعود شجاعی سپردند.

مسعود شجاعی که فصل گذشته با پیراهن هوادار در نیم فصل دوم بازی می‌کرد، پس از پایان فصل از جمع این تیم خداحافظی کرد تا دوران بازیگری‌اش در پایان لیگ بیست و دوم به اتمام برسد.

شجاعی حالا در یک سِمت جدید به تیم فصل گذشته خود بازگشته است و از امروز رسما سرمربی هوادار است. او که در یک مقطع کوتاه در تراکتور به عنوان مربی-بازیکن هدایت تیم تبریزی را برعهده داشت حالا به عنوان نفر اول نیمکت یک تیم لیگ برتری فوتبال ایران کار خواهد کرد.

نکته جالب اینکه از انتخاب مسعود شجاعی تا معرفی رسمی او حدود دو ماه فاصله بود و او در این مدت در نیم فصل اول به یک تساوی و یک پیروزی رسید و پس از تعطیلات لیگ با تیمش به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد.

شجاعی در سه بازی قبلی از ردی سکو هوادار را هدایت می‌کرد و حالا با دریافت مدرک B آسیا در روزهای گذشته و ثبت نام در کلاس A مشکلی بابت نشستن روی نیمکت ندارد‌. قرارداد مسعود شجاعی به مدت یک فصل و نیم است.