۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
عضو شورای نگهبان:

باید هرچه سریع‌تر پاسخ نامه حسن روحانی داده شود

باید هرچه سریع‌تر پاسخ نامه حسن روحانی داده شود
عضو شورای نگهبان درباره نامه حسن روحانی گفت: گفته شده است سریع‌تر پاسخ داده شود و من هم این را قبول دارم که باید پاسخ سریع‌تر داده شود.
کد خبر : ۶۴۹۳۶۴

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایلنا، عضو شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان، اظهار داشت: به عنوان کاندیدای تهران من در این جلسه رای نداشتم.

یک عضو شورای نگهبان درباره نامه حسن روحانی گفت: گفته شده است سریع‌تر پاسخ داده شود و من هم این را قبول دارم که باید پاسخ سریع‌تر داده شود.

علیرضا اعرافی، عضو شورای نگهبان درباره لیست‌بندی‌ها برای انتخابات خبرگان، گفت: من در جامعه مدرسین عضو هستم و مدیر حوزه هستم و آن لیست اصلی ماست. منتها نام ما در لیست دوستان دیگر از جامعه روحانیت و چند لیست دیگر هم آمده و ممکن است باز هم بیاید ولی ما از حوزه در لیست جامعه مدرسین حوزه قم هستیم.

این عضو شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان، اظهار داشت: به عنوان کاندیدای تهران من در این جلسه رأی نداشتم.

او درخصوص نامه حسن روحانی به شورای نگهبان برای بیان دلایل ردصلاحیتش، اظهار داشت: گفته شده سریع‌تر پاسخ داده شود و من هم این را قبول دارم که پاسخ باید سریع داده شود. جوابشان را می‌دهند.