۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد:

ممنوعیت استفاده از امکانات شهرداری در انتخابات/ مدیر متخلف عزل می‌شود

ممنوعیت استفاده از امکانات شهرداری در انتخابات/ مدیر متخلف عزل می‌شود
تصمیم شهردار تهران برای افرادی که بخواهند از اموال و امکانات شهرداری برای فعالیت‌های سیاسی انتخابات استفاده کنند این است که حتی یک ساعت هم تأمل نخواهند کرد و مدیر متخلف را عزل می‌کنند.
کد خبر : ۶۴۹۴۵۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از عصر ایران، سخنگوی شهرداری تهران با اعلام اینکه استفاده از امکانات شهرداری له یا علیه یک جریان سیاسی خط قرمز شهرداری است، گفت: در صورت فعالیت‌های انتخاباتی سیاسی و استفاده از اموال شهری، مدیر متخلف عزل خواهد شد.

عبدالمطهر محمدخانی در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و برنامه‌های شهرداری برای کمک به نامزدهای انتخاباتی به خبرنگار ایسنا گفت: یکی از وظایف ما در شهرداری تهران کمک به هر چه پرشور برگزار شدن انتخابات و در عین حال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
 
وی تأکید کرد: یکی از وظایف شهرداری تهران در حوزه‌های تبلیغاتی و فرهنگی در اختیار قرار دادن فضاهای فرهنگی و اجتماعات برای گروه‌های قانونی است که در انتخابات فعالیت می‌کنند.
 
وی بااشاره به خط قرمزهای شهرداری در انتخابات تاکید کرد: زاکانی در جلسه شورای شهرداران به صراحت خط قرمز مجموعه مدیریت شهری را اعلام کردند و خط قرمز پررنگی در این مورد وجود دارد که آن هم استفاده از امکانات شهرداری تهران، بیت‌المال و امکانات عمومی به نفع یا علیه یک جریان سیاسی خاص است.
 
سخنگوی شهرداری تهران در پایان اظهار کرد:  تصمیم شهردار تهران برای افرادی که بخواهند از اموال و امکانات شهر برای فعالیت‌های سیاسی انتخاباتی استفاده کنند این است که حتی یک ساعت هم تأمل نخواهند کرد و مدیر متخلف را عزل می‌کنند.