۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

حمید رسایی: ریزش رأی قالی باف یعنی مردم «تغییر» می‌خواهند

حمید رسایی: ریزش رأی قالی باف یعنی مردم «تغییر» می‌خواهند
حمید رسایی در ویدئویی گفته است از مردم تهران بابت اینکه فریب گروه‌های سیاسی نخورده‌اند تشکر می‌کنم، و ابراز امیدواری کرده که در دوره‌های بعد هم مردم به نوعی انتخاب کنند که «کیف‌کش‌ها» رای نیاورند.
کد خبر : ۶۵۰۵۳۱
 

به گزارش پایگاه خبری صراط، حمید رسایی، از منتخبین انتخابات مجلس دوازدهم در ویدئویی گفته است از مردم تهران بابت اینکه فریب گروه‌های سیاسی نخورده‌اند تشکر می‌کنم، و ابراز امیدواری کرده که در دوره‌های بعد هم مردم به نوعی انتخاب کنند که «کیف‌کش‌ها» رای نیاورند.

او با اشاره به رای نیاوردن برخی چهره‌های مشهور می‌گوید «مطالبه مردم تغییر و تحول بود، تحولی در چهارچوب ارزش‌های انقلاب ۵۷» و «مردم خواستار این هستند که در مجلس آینده شعار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض را روی دست بگیریم».

رسایی از این گفته‌ها نتیجه می‌گیرد مردم می‌خواهند تصمیماتی که به وجهه انقلابی مجلس یازدهم آسیب زد در مجلس بعدی تکرار نشود.

او با اشاره به ریزش رای دو سومی قالی باف نسبت به دور قبل انتخابات و افزایش رای خودش می‌گوید مردم رویه متفاوتی می‌خواهند.

در دور یازدهم انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ رای قالی باف یک میلیون و ۲۰۰ هزار رای بود ولی رسایی ۲۱۹ هزار رای آورد، که در اسفند ۱۴۰۲ قالی باف یک سوم آن رای را کسب کرد و رسایی ۴۸۵ هزار رای به دست آورد. 

حالا با استناد به این آرا حمید رسایی می‌گوید باید در ترکیب هیات رئیسه و دیگر ارکان مجلس «تغییری» نمایان شود و از این طریق امید مردم به صندوق زیاد می‌شود.

 
منبع: فرهیختگان آنلاین
برچسب ها: حمید رسایی