۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰

ایران هفدهمین کشور پیشرفته جهان

ایران در کمتر از پنج سال دستاوردهای بزرگی را به دست آورد و امروز هفدهمین کشور پیشرفته جهان هستیم.
کد خبر : ۶۵۱۵۶

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس، شاهپور علائی‏مقدم صبح امروز در مراسمی که با حضور فرمانده سپاه و پاسداران و بسیجیان شهرستان گرمسار به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت روز مقاومت و پیروزی اظهار داشت: خرمشهر یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان گرمسار اضافه کرد: سوم خرداد حاصل تلاش و ایثارگری‏های بزرگانی است که خون خود را برای انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی تصریح کرد: سوم خرداد یک مسئله کلیدی بوده و حماسه فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان گرمسار تأکید کرد: روزی همه کشورها متحد شدند و جنگ را به وجود آوردند تا جلوی قدرت آهنین ایران را بگیرند، اما با پشتیبانی و ایثارگری‏های جوانان این مرز و بوم و رهبری انقلاب، پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران شد.

علائی‏مقدم گفت: امروز ایران از نظر بین‏المللی و نظامی به رخ همگان کشیده شده است و اگر ایستادگی ایثارگران نبود، آرامش انقلاب هم نبود.

وی افزود: دشمنان با تحمیل جنگ راه به جایی نبردند و با این کارها اتحاد مردم ایران را بیشتر کردند و امروز استکبار جهانی در مقابل ما زانو زده است.

فرماندار شهرستان گرمسار افزود: ایران در کمتر از پنج سال دستاوردهای بزرگی را به دست آورد و امروز هفدهمین کشور پیشرفته جهان هستیم.

علائی‏مقدم تأکید کرد: بسیجیان مثل همیشه می‏مانند و از انقلاب نگهبانی می‏کنند و شعار همه بسیجیان این است که ما سوم خردادی هستیم.

 

نظرات بینندگان
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۱
از چه نظر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر "تولید ناخالص داخلی"
raha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
در جواب ریحانه: از لحاظ عقب ماندگی وتحجر داره پیشرفت میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
کو کجاست نکنه رفتی اون زیر قایم شدی پیشرفت جونم خواهش میکنم خودت رو نشون بده چرا نمی بینمت ها کجایی پس تو چرا از مرکز امار بیرون نمیای تو ها چرا اخه دلم خیلی برات تنگ شده بیا بیرون دیگه