۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷

سیاست‌های جدید اعزام نیرو به خارج

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: همچنین ارتباطات مناسبی نیز با وزارت امور خارجه در این زمینه داریم.
کد خبر : ۶۵۲۳۴

یه گزارش صراط یه نقل از مهر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه برای شناسایی ظرفیت‌های جدید کار در خارج از کشور برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم، گفت: جمع بندی اطلاعات حاصله در این بخش را در اختیار کاریابی‌ها قرار می‌دهیم.


محمدحسین فروزان مهر در خصوص جدیدترین برنامه ها و سیاستهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اعزام نیروی کار به خارج کشور، گفت: در این زمینه هم اکنون با کاریابی‌های بین المللی نشست‌ها و مذاکرات مختلفی را صورت می دهیم.


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: همچنین ارتباطات مناسبی نیز با وزارت امور خارجه در این زمینه داریم.


فروزان مهر با تاکید بر اینکه متناسب با رفتار دولت‌ها و کشورهای نیروپذیر و همچنین امکان سنجی های صورت گرفته صورت می گیرد، ظرفیت‌های جدیدی برای اعزام نیروی کار به خارج کشور شناسایی می شود.


این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه پس از شناسایی ظرفیت‌های جدید کار در خارج کشور، برنامه ها و اطلاعات جدید در اختیار کاریابی های بین المللی کشور قرار می گیرد، گفت: از این طریق موضوع اعزام نیروی کار به خارج صورت می گیرد.


وی خاطر نشان کرد: البته این کار در حال حاضر طبق یک روال ثابتی از سوی کاریابی های خارجی دنبال می شود و اعزام هایی نیز صورت می گیرد اما برای تدوین بهترین برنامه اعزام در سال جاری منتظر تکمیل اطلاعات مورد نیاز در این بخش هستیم.

خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست