۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی تشریح کرد

جزئیات ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد

جزئیات ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد
رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: «در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت، این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع‌رسانی شده بود؛ زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.»
کد خبر : ۶۵۲۴۳۸

به گزارش صراط به نقل از ایرنا،محمود مادرشاهیان عصر پنجشنبه در دومین نشست خبری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: «مقداری گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند آن گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.»

 وی ادامه داد: شخصی که این خبر را منتشر کرد، بدون دانستن جزئیات موضوع، اقدام به کار غیرحرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین گفت: طی نوروز ۶۰۶ مورد بازرسی در هتل‌ها انجام شد و هیچ تخلفی در این بازرسی‌ها مشاهده نشد. در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی نیز مستقر است و نظارت را کامل انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی هتل‌های کلانشهر مشهد با تخفیف ویژه به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند و برای تعطیلات عید فطر نیز ۳۰ درصد تخفیف ویژه خانواده‌هایی که به این شهر می‌آیند در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: گوشت الاغ مشهد‌